میزبانی اراک از دانشگاهی‌ها در هفته هفتم لیگ بسکتبال

به گزارش عرصه، رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال فردا (دوشنبه) با پنج دیدار برگزار می‌شود که شهرهای تهران، گرگان، آبادان، تبریز و اراک میزبان مسابقات هستند. در حساس‌ترین دیدار شهرداری اراک در خانه به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود. اراکی‌ها اکنون در رده چهارم هستند و برای بهتر کردن جایگاه خود در جدول نیاز به تمام امتیازهای این مسابقه خانگی دارد و در طرف مقابل هم دانشگاه‌آزاد برای حفظ رده دومی‌اش در اراک باید برنده باشد. تقابل این دو تیم مدعی حساسیت زیادی دارد و باید دید برنده میدان کدام تیم خواهد بود.
پتروشیمی صدرنشین لیگ و مدافع عنوان قهرمانی که هفته گذشته نخستین باختش را تجربه کرد برای برگزاری هفتمین مسابقه‌اش راهی گرگان شده و با شهرداری این شهر رقابت خواهد داشت. گرگانی‌ها که با یک برد نهم هستند، در دیدار خانگی قبلی حواشی زیادی را تجربه کردند و مطمئنا در این مسابقه به دنبال شرایط بهتری خواهند بود اما کار دشواری برابر مدعی اصلی لیگ دارند. شاگردان مهران شاهین‌طبع با اینکه هفته قبل شکست خورده‌اند اما تا این هفته از لیگ قدرت و توانایی‌هایشان را نشان داده اند و در گرگان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند.
نفت آبادان دیگر مدعی لیگ بعد از برد ارزشمندی که برابر پتروشیمی داشت در این هفته میزبان شهرداری کاشان خواهد بود. جنوبی‌های بسکتبال ایران رایان ریچاردز را به تازگی جذب کرده‌اند و زلاتکو را نیز برای آخرین بار در ترکیب خود خواهند داشت و مطمئنا در این مسابقه خانگی می‌خواهند از داشته‌هایشان به بهترین شکل بهره‌برداری کنند. از طرف دیگر هم نباید کاشانی‌ها را دست کم گرفت که هفته به هفته بهتر شده‌اند و تیم خوبی نشان داده‌اند.
در دو مسابقه دیگر هفته هفتم نیروی زمینی راهی تبریز شده و قرار است با شهرداری این شهر رقابت کند و شیمیدر تهران نیز در خانه پذیرای لوله‌ آ.اس شیراز خواهد بود.
برنامه کامل هفته هفتم:
شیمیدر تهران – لوله آ.اس شیراز
شهرداری گرگان – پتروشیمی
نفت آبادان – شهرداری کاشان
شهرداری اراک – دانشگاه آزاد
شهرداری تبریز – نیروی زمینی



دیدگاهها بسته شده است.