دست‌نشان: دیدار ما با فولاد از بازی‌های زیبای فصل می‌شود

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو باعرصه، درباره شرایط این تیم، اظهار کرد: شرایط تیم خوب است. با توجه به شکستی که برابر سایپا داشتیم حق‌مان این نتیجه نبود، کمی بازیکنانم از نظر روحی روانی دچار مشکل شدند. بعد از بازی با تمرینات با نشاطی که داشتیم، تلاش‌مان برگرداندن روحیه بازیکنان بود که خدا را شکر موفق هم بودیم.

وی بیان کرد: ما به بازیکنان‌مان گفته‌ایم که در رده نهم جدول هستیم و جایگاهمان هم خوب است. نگران هم نیستیم، چرا که می‌دانیم تیم خوبی هستیم و در بازی‌های آینده نیز می‌توانیم دو شکست خانگی که واقعا بر ما سخت گذشتند را جبران کنیم. بازیکنانم هم‌قسم شده‌اند و تلاش می‌کنند و ان‌شاءالله خدا نیز یاری خواهد کرد تا در داربی، این نتایج را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با مرور آن چه در بازی گذشته تیمش با سایپا گذشت، گفت: این بازی یکی از روزهای بد فوتبالی ما بود و در حالی که برتر میدان بودیم و به حریف موقعیت گلزنی ندادیم، شکست خوردیم. به هر حال وقتی آن پنالتی در دقیقه ۱۰ با تمارض بازیکن سایپا، به ضرر ما گرفته شد، بازیکنانم کمی از نظر اعتماد به نفس و کارایی دچار اشتباه شدند، هر چند که در نیمه دوم به بازی برگشتیم و عالی هم بودیم اما نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. 

وی درباره وضعیت رضا نوروزی که به دلیل شکایت باشگاه سایپا و مطالبات گذشته میان دو طرف از انجام بازی مقابل سایپا محروم شد نیز خاطرنشان‌کرد: با رایزنی باشگاه با مسوولان باشگاه سایپا، قبل از دیدارمان با این تیم مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز شد که البته آن‌ها برای ۵۰ میلیون تومان بعدی از ما چک خواستند و زمانی هم این موضوع را مطرح کردند که دیر شده بود و افرادی که صاحب امضا بودند، حضور نداشتند وگرنه همان موقع نیز چک به باشگاه سایپا داده می‌شد و مشکل نوروزی نیز حل می‌شد. به هر حال هم اکنون مشکلی وجود ندارد و به طور حتم نیز برای بازی پیش رو او را در اختیار داریم.

دست‌نشان همچنین درباره زمان بازگشت یوهان کیم که برای برگزاری مراسم ازدواجش به کره سفر کرده نیز گفت: او مرخصی ۱۰ روزه گرفته بود و اکنون باید برگردد، چرا که مرخصی او تمام شده است. او را برای داربی در اختیار خواهیم داشت.

وی همچنین درباره این که گفته می‌شود، بغلانی سه کارته است و در دیدار با فولاد نمی‌تواند به میدان برود، عنوان کرد: خیر این موضوع درست نیست. او دو کارته است و می‌تواند بازی کند. وضعیت بغلانی هم خوب است و تمرینات خوبی داشته و مشکلی هم ندارد. ذلیکانی هم که در بازی با سیاه جامگان مصدوم شد، به تازگی راه رفتن دور زمین را آغاز کرده است. جهانی هم که رباط صلیبی‌اش پاره شد، طبیعتا از لیست ما خارج می شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ارزیابی از دیدار با فولاد در داربی خوزستان، گفت: ما ابتدای فصل یک بازی دوستانه با فولاد داشتیم که بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، البته تیم فولاد آن روز با تیم فعلی بسیار فرق داشت. فولادی‌ها در حال حاضر طالب‌لو را دارند که بسیار به این تیم هویت داده و همچنین ساسان انصاری را در اختیار دارند که خیلی برای آن‌ها امتیازآور شده است. به هر حال تیم فولاد اکنون بسیار تکمیل است و خیلی راحت بازی می‌کنند و نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده اند.

وی ادامه داد: فولاد برای ما قابل احترام است ولی ما نیز نفت‌آبادانیم و به خاطر این که در بازی گذشته در حق‌مان اجحاف شد، مطمئنا تلاش دوچندانی در داربی خواهیم داشت تا این بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم. تلاش می‌کنیم تا با عبور از فولاد، جایگاه خوب‌مان را به دست آوریم، البته جایگاه فعلی مان هم خوب است.

دست‌نشان بیان کرد: آرزو می‌کنم مردم شاهد یک بازی زیبا باشند و به نظرم این دیدار یکی از بازی‌های زیبای این فصل خواهد شد. تمام بازی‌ها حساسیت های خاص خود را دارند. باتوجه به شناختی که از تیم خودمان و فولاد دارم، فکر می‌کنم هر دو تیم به دنبال یک بازی سالم و رو به جلو خواهند بود.



دیدگاهها بسته شده است.