سردار نظری: شهدا بصیرت افزایی می‌کنند

به گزارش عرصه، سردار یعقوب‌علی نظری در دومین یادواره ۲۱۶ شهید شهرک‌های شهر نیشابور  با اشاره به تاثیر شهادت بر پیشرفت جوامع بیان کرد: هیچ راهی جز شهادت برای رسیدن به اوج قله ترقی انسان وجود ندارد و اگر مجاهدت در همه عرصه‌ها ختم به این فیض الهی شود، انسان به بالاترین نقطه تعالی رسیده است. یکی از جلوه‌ها و شأن شهدا، چهره افشایی و بصیرت افزایی است که ماهیت پلیدی‌ها را به مردم معرفی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کفر توانایی مقابله مستقیم با ایران اسلامی را ندارد و این به برکت خون شهدای است. با این حال نیرنگ‌های دشمن ادامه دارد، داعشی، تکفیری و آل سعود به‌وسیله این‌ها با رنگ و چهره مذهبی، دینی و ماسک خادم‌الحرمین به جنگ با انقلاب اسلامی آمده‌ است. امروز با روشنگری‌های ایران و خون شهدا همه می‌دانند که آل سعود همان آل یهود است. امروز همه شاهد هستیم که آمریکا باقدرت مالی تاب‌وتوان مقابله با ایران را ندارد و با حمایت‌های ایران از خط مقاومت به‌زودی حضور تروریست‌ها در سوریه به پایان می‌رسد.

سردار نظری افزود: امروز عراق که روزی دشمن ما بود و جوانان ما در برابر آن در جنگی اعتقادی ایستاده بودند و شهید می‌شدند، به برکت همین خون‌های به زمین ریخته شده با تفکر انقلاب اسلامی مدیریت می‌شود. اکنون هدف دشمن کاهش اعتقادات مذهبی مردم است، بحث این نیست که یک کنسرت برگزار شود یا نشود بلکه مسئله این است که با اعتقادات جوانان ما در این مراسم چه برخوردی می‌شود و چه تأثیری می‌گذارد.علمای ما پرچم‌داران انقلاب اسلامی هستند و هر کس به علمای انقلاب اسلامی توهین کند قطعاً سرباز استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به جان‌فشانی‌های فرزندان نیشابور طی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) خاطرنشان کرد: ما امروز از هر زمان دیگری باید انقلابی‌تر عمل کنیم چون دشمنی دشمن پیچیده‌تر شده است.



دیدگاهها بسته شده است.