شهسواری: حضور در رقابت‌های بین‌المللی به پیشرفت ما کمک می‌کند

ندا شهسواری در گفت و گو با عرصه، پس از کسب عنوان دهمی در رقابت‌های آزاد بین المللی فنلاند، درباره سطح رقابت‌ها بیان کرد:  رقابت‌های فنلاند از سطح بالایی برخوردار بود و حریفان خوبی در آن حضور داشتند. نمی‌توان گفت حریف متوسطی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بود. در هر مرحله از مسابقات با حریفان قوی تری مواجه می شدیم.

ملی پوش پینگ پنگ بانوان در پاسخ به این سوال که آیا شرکت در مسابقاتی مانند رقابت‌های آزاد فنلاند می‌تواند به پیشرفت پینگ پنگ بانوان کمک کند یا خیر؟ گفت: حضور در رقابت‌های این‌چنینی بسیار می‌تواند به پیشرفت پینگ پنگ بانوان کمک کند چرا که تعداد بازی ها بسیار زیاد بود. هرچه جلوتر می‌رفتیم، شرایط بهتر می‌شد و با وجود خستگی، بهتر بازی می‌کردیم چون علاوه بر ریختن ترس، تجربه ما نیز بیشتر و دستمان باز می شد. شرکت در رقابت هایی مانند فنلاند که حریفان، نه سطح بسیار بالا تری از ما دارند و نه سطح بسیار پایین تر بسیار موثر خواهد بود.

شهسواری در رقابت های فنلاند برای صعود به جمع ۱۶ نفر برتر از سدِ نفر نخستِ، سید رقابت ها عبور کرد، او درباره بازی خود گفت: حریف چینی الاصلِ نروژی، نفر نخست سید رقابت ها و دارای رنک ۱۳۴ جهان بود. شب قبل از بازی به همراه مربیِ تیم، ضمن آنالیز کردن فیلم بازی های حریف چینی، تمرکز بسیاری را بر روی بازی گذاشتم و توانستم با اختلاف اندک پیروز شوم.

شهسواری به همراه صامت و جمالی‌فر سه ملی پوش حاضر در رقابت های فنلاند بودند واو  درباره ارتقا رنکینگ خود  اظهار کرد: رنکینگ هر سه نفر ما ارتقا پیدا خواهد کرد چرا که در این مسابقات حریفانی را شکست دادیم که رنکینگ بالاتری نسبت به ما داشتند. حضور در این مسابقات برای ارتقای رنکینگ ما بسیار خوب بود.



دیدگاهها بسته شده است.