علی آبادی: مقصر نتایج جهانی خود کشتی‌گیران هستند

رحیم علی آبادی در گفت و گو با عرصه درباره ارزیابی خود از نتایج ضعیف دو فرنگی کار ایران در مسابقات جهانی مجارستان، اظهار کرد: به نظر من کسب این نتایج ضعیف به خود این دو کشتی‌گیر بر می‌گردد. چرا که مدتی که در اردوهای تیم ملی نبودند خارج از اردو نتوانستند آمادگی خود را حفظ کنند و فقط دلخوش به اردوهای تیم ملی بودند. متاسفانه برخی کشتی‌گیران عادت کردند فقط در اردوها تمرین کنند و گویی هیچ برنامه‌ تمرینی برای زمان‌های خارج از اردو ندارند در حالیکه این موضوع بیشترین لطمه را به آنها می‌زند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه مشکل کسب نتایج ضعیف در مجارستان از خود کشتی‌گیران بوده است و خود آنها مقصر کسب این نتایج هستند، افزود: درست نیست بخواهیم بدون منطق از کادرفنی انتقاد کنیم. این مسابقات در شرایطی برگزار شد که فرصت چندانی برای آماده سازی تیم نبود و کادر فنی نمی‌تواند در فرصت اندک کشتی‌گیران را به بالاترین شرایط جسمانی برساند. وقتی این دو کشتی‌گیر با تجربه ما که سابقه حضور در مسابقات جهانی را دارند این‌چنین مقابل دو کشتی‌گیر گمنام شکست می‌خورند، بسیار عجیب و دور از انتظار است.

وی با تاکید بر اینکه انگیزه و هدف کشتی‌گیران می‌تواند آنها را به سکوهای جهانی برساند، گفت: تا خود کشتی‌گیر نخواهد هیچ کس نمی‌تواند آنها را مجبور کند تا بهترین نتایج را بگیرند.

علی آبادی درباره عملکرد اشکانی، گفت: اشکانی مربی جوانی است که نیاز به زمان دارد. اعضای شورای فنی پس از بررسی‌هایی که داشتند او را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند و ما باید به او زمان بدهیم. این مسابقات نمی‌تواند معیار و ملاک مناسبی برای ارزیابی عملکرد اشکانی باشد. از این پس تمام انتخاب‌ها بر اساس مسابقات انتخابی خواهد بود و تیم ملی با تمام توان به تمرینات خود ادامه خواهد داد. ما در کشتی فرنگی از لحاظ مربی دچار کمبود هستیم و نباید بی‌محابا و بدون منطق دست به انتقاد بزنیم.



دیدگاهها بسته شده است.