فرید اصلانی: دکتر یک ماه طول درمان داده‌ است

به گزارش عرصه، فرید اصلانی به دلیل عمل آپاندیس نزدیک به یک ماه از ترکیب تیم بسکتبال نیروی زمینی دور خواهد بود. این بازیکن درباره عمل جراحی‌اش گفت: در یک جلسه تمرین احساس درد شدیدی داشتم که فکر کردم شاید مسمومیت باشد. بعد از تمرین به درمانگاه رفتم و سرم زدم اما زمانی که به خانه رسیدم دردم بیشتر شد. آنقدر درد داشتم که نمی‌توانستم حرکت کنم. خودم را به بیمارستان رساندم که پزشک اعلام کرد مشکوک به آپاندیس است.

او ادامه داد: پزشک از این موضوع مطمئن شد و من دیشب بستری شدم و عمل کردم. اکنون هم در بیمارستان هستم اما می‌خواهم که مرخص شوم چون نمی‌توانم در بیمارستان بمانم و ترجیح می‌دهم در خانه باشم.

اصلانی درباره زمان بازگشتش به مسابقه گفت: من با پزشکم که صحبت کردم گفت شاید بعد از ۱۵ روز به طور کامل خوب شوی اما نمی‌توانی ورزش حرفه‌ای و سنگین داشته باشی. البته هنوز چیزی مشخص نیست. پزشک برای من یک ماه طول درمان نوشته و حالا باید ببینم وضعیت بدنی‌ام چطور می‌شود.

ملی‌پوش تیم نیروی زمینی افزود: من هم مثل همه ورزشکاران نمی‌توانم خیلی از ورزش دور باشم. حالم بهتر شود زیر نظر پزشک تمرین‌هایم را شروع می‌کنم. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و زودتر به مسابقه بازگردم. فعلا باید صبر کنم و ببینم چه می‌شود.

به گزارش عرصه، تیم بسکتبال نیروی زمینی در هفته هفتم لیگ برتر امروز مهمان شهرداری تبریز است.



دیدگاهها بسته شده است.