نوروزی :نباید تنها شکل برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ را عوض کنیم

افشین نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عرصه، اظهار کرد: مسابقات بسیار خوبی بود و در سطح بسیار بالایی برگزار شد. با توجه به اهمیت آن و رنکینگ‌دار بودن مسابقات، تمامی بازیکنان ایران با آمادگی مطلوبی در این مسابقات شرکت داشتند، به گونه‌ای که نمی شد مسابقه‌ای را پیش بینی کرد و البته قضاوت داوران نیز بسیار خوب بود.

او با انتقاد از حذف مسابقات دسته‌جات، اضافه کرد: من موافق برگزاری مسابقات به این شکل هستم چرا که با شرایط مسابقات جهانی هماهنگ است و بازیکنان را در همان شرایط قرار می دهد، اما از طرف دیگر مخالف حذف مسابقات دسته‌جات هستم چرا که تنها این مسابقات ملاک مناسبی برای انتخاب برترین ها و نفرات دعوت شده به اردوهای تیم ملی نیست.

نوروزی ادامه داد: به جای اینکه تنها شکل و شمایل مسابقات را تغییر دهیم بهتر است این مسابقات را در کنار مسابقات قبلی برگزار کنیم تا تعداد مسابقات افزایش یابد و به این ترتیب بازیکنان در طول سال مرتب در فضای رقابت و مسابقه باشند و آمادگی آن‌ها برای حضور در رویدادهای خارجی حفظ شود.

نوروزی با تمجید از میزبانی اصفهان گفت: خوشبختانه اصفهان با مدیریتی که دارد میزبانی‌های خوب وشایسته‌ای داشته و به خوبی توانسته علاقمندان و تماشاگران زیادی را برای دیدن مسابقات به سالن مسابقات بکشاند.



دیدگاهها بسته شده است.