واکنش امری بعد از توقف برابر تیم شگفتی‌ساز نیس

به گزارش عرصه و به نقل از رویترز، پاری سن ژرمن دو امتیاز حساس را در بازی بزرگ هفته هفدهم رقابت های لیگ فرانسه از دست داد. PSG که در ورزشگاه خانگی میزبان نیس شگفتی ساز بود، با تساوی دو بر دو متوقف شد.

اونای امری در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد شاگردانش گفـت: از نتیجه بازی راضی نیستم. تساوی نتیجه خوبی برای ما نبود زیرا به دنبال سه امتیاز بودیم. با این حال باید بگویم چیزهای امیدوار کننده ای در این دیدار دیدم. خوشبختانه دو بار عقب افتادیم اما بازیکنان ناامید نشدند و با روحیه بالایی که داشتند، به بازی برگشتند. این نشان می دهد تیم ما از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می برد.

او ادامه داد: دلیل ندارد ناامید باشیم. با تلاش و جدیت زیادی به کار خود ادامه می دهیم. باید بگویم شایسته کسب سه امتیاز و پیروزی بودیم. در صدر قرار نداریم اما ناامید نیستیم و احتمال هر چیزی وجود دارد.

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در پایان سخنانش درباره عملکرد ضعیف آنخل دی‌ماریا گفت: به دی‌ماریا اعتماد دارم و او یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم من است.

پاری سن ژرمن با این تساوی، ۳۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند. این درحالی است که نیس با ۴۰ امتیاز به صدر جدول برگشت و موناکو هم ۳۹ امتیازی است.



دیدگاهها بسته شده است.