وزیربهداشت با بدهی بسیار در حوزه بهداشت و درمان روبه رو است

به گزارش عرصه،  لاریجانی در رزمایش تخصصی و فوق تخصصی افتتاح ۱۲ بیمارستان صحرایی در زاهدان بر همراهی دولت و مجلس برای حل مشکلات اعتباری حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت با بدهی‌های بسیاری روبه رو است، از دولت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواست تا با اتخاذ تدابیری وضعیت این بخش را ساماندهی کنند.

وی افزود: از طرح مشکلات استان سیستان و بلوچستان توسط نمایندگانش استقبال بسیاری می‌کنم چرا که محرومیت زدایی تاثیر بسیاری در سرنوشت ملت دارد.

لاریجانی ادامه داد: کسانی در مدرسه محمدی حرکت و تحصیل می‌کنند که جلوه‌ای از رحمت برای مردم باشند این افراد مشکل مردم را حل می‌کنند، سیاستمداران نیز اگر قصد حل مشکل مردم را دارند باید به عنوان رحمتی برای ملت باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سیاستمدارانی مانند وزیر بهداشت و درمان دولت وقت که تلاش می‌کنند مشکلات حوزه‌ی سلامت و بهداشت مردم را حل کنند نمونه‌ای از کسانی هستند که در جریان رحمت قرار می‌گیرند، البته کار ایشان بسیار سخت است چرا که با بدهی بسیار در حوزه بهداشت و درمان روبه رو هستند، بنابراین دولت و کمیسیون بهداشت و درمان باید تدبیری بیندیشند تا وضعیت این بخش را ساماندهی کنند چرا که به سرنوشت تندرستی مردم وابسته است اما هنوز سامان نیافته است، مجلس و دولت تلاش کردند منابع خوبی برای حوزه سلامت تعبیه کنند اما لازم است تصمیمات مهم تری گرفته شود.

وی افزود: دولت و نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس باید همت کنند مشکلات این بخش حل شود.

لاریجانی در ادامه در توضیح جریان رحمت و وحدت گفت: سیاستمداران باید کار خود را بر مبنای حل مسائل مردم که شغل و آبادانی محور آن است قرار دهند البته افرادی هستند که به امور دیگر می‌پردازند و آن‌ها در گروه رحمت الهی قرار می‌گیرند.



دیدگاهها بسته شده است.