آذری: فقط ۱۰ درصد ورزشگاه را به پرسپولیسی‌ها می‌دهیم

سعید آذری در گفتگو با عرصه درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری، گفت: بسیاری از کارشناسان معتقدند که ما در گروه سختی قرار گرفتیم و کار مشکلی برای صعود داریم اما پارسال هم شرایط ما چندان آسان نبود اما توانستیم با قدرت صعود کنیم.

او ادامه داد: امسال تیم نایب قهرمان فصل قبل در گروه ما قرار گرفته اما از طرفی بابت اینکه با العین هم گروه شده‌ایم خوشحالم چون قبلا با این تیم بازی کرده‌ایم و تجربه بازی با این تیم در دور اول امسال به ما کمک می‌کند و می‌تواند برای ما راهگشا باشد.

آذری درباره احتمال پیروزی الجیش قطر ـ صدرنشین فعلی لیگ قطر ـ در دیدار پلی آف و هم‌گروهی‌اش با ذوب‌آهن، گفت: پارسال هم لخویا چنین شرایطی داشت اما خوشبختانه توانستیم آن را پشت سر بگذاریم و به عنوان تیم اول صعود کنیم. ما شرایط خوبی داریم و ترجیح می‌دهیم اگر قرار است از این گروه صعود کنیم با تیم‌های قدرتمندی بازی کنیم که بار فنی زیادی برایمان داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که برای تقویت این تیم چه برنامه‌هایی دارد، گفت: بعد از بازی با پرسپولیس و پدیده جلسه‌ای با مربی تیم خواهیم داشت و بعد از آن جلسه تعیین‌کننده‌ای با اعضای هیات مدیره برگزار می‌کنیم تا ضمن بررسی عملکرد تیم در نیم فصل اول لیگ برتر خواسته‌های کادرفنی را مطرح کنیم و برای عملی کردن آنها بکوشیم. مجتبی حسینی نقطه نظرات خودش را برای این منظور به ما گفته هر چند هنوز لیستی به ما نداده است.

او درباره دیدار حساس این هفته تیمش برابر پرسپولیس، گفت: دیدارهای ما و پرسپولیس همیشه جذاب و تماشایی بوده و این بار هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. دیدار ما همیشه بار فنی زیادی داشته است. همچنین جایگاه تیم‌ها و رقابت در صدر جدول جذابیت بازی را بیشتر می‌کند.

آذری تاکید کرد: طبق نظر شورای تامین استان که در جلسه مربوط به بازی با پرسپولیس عنوان شد برای هواداران پرسپولیس در دیدار روز جمعه تنها ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه فولادشهر را در نظر گرفته‌ایم و بیشتر از این تعداد اجازه ورود هواداران پرسپولیس داده نخواهد شد. این دقیقا همان اتفاقی است که در برای تیم‌های مهمان در تهران رخ می‌دهد و از اصول حرفه‌ای‌گری است.



دیدگاهها بسته شده است.