برانکو: فرقی نمی‌کند چه رقبایی داریم؛ هدف‌مان صعود است

به گزارش عرصه،  برانکو ایوانکوویچ درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از قرعه‌کشی بسیار هیجان زده شدم. الهلال بهترین تیم عربستان است و الریان قهرمان قطر است. حریف سوم ما نیز احتمالا الوحده خواهد بود اما این‌ها باعث نمی‌شود هدف ما تغییر کند. هدف اول ما صعود به مرحله بعد است.

او درباره بازی با الهلال نیز گفت: مشکل این است که ما در تهران با این تیم بازی نخواهیم کرد. اما این باعث نمی‌شود که از هدفمان منصرف شویم.

وی درباره انتقال محمد انصاری نیز گفت: من به خود محمد انصاری نیز گفتم. انصاری بازیکن پرسولیس است و باشگاه تصمیم می‌گیرد. من به عنوان سرمربی تیم مخالفم ولی اگر باشگاه صلاح را در این ببیند که انصاری می‌تواند برود، من نیز حرفی ندارم. اما من نمی‌توانم بگذارم که انصاری از باشگاه برود زیرا آن موقع نمی‌توانم به صورت هوادارم و دیگر بازیکنان نگاه کنم.

وی درباره آرام طبع نیز گفت: آرام طبع بازیکن باارزشی است. او در ابتدای فصل یک بدشانسی داشت اما رقیبش ربیع‌خواه در تمرین‌ها خوب ظاهر شد. متاسفانه من نمی‌توانستم به ترکیب تیمم که خوب کار کرده بود دست بزنم.

او در ادامه درباره بازی این هفته تیمش برابر ذوب آهن گفت: منتظر بازی خیلی سختی هستیم. در کل بازی‌های ما با ذوب آهن به طور سنتی زیبا می‌شود. مخصوصا الان که شرایط آن‌ها بهتر شده و بازی‌های باکیفیتی در هفته‌های گذشته ارائه داده‌اند.

برانکو در پاسخ به این سوال که اگر ذوب آهن را ببرید همه تیم‌های ایران را با پرسپولیس حداقل یک بار برده‌اید، گفت: من به این مسئله فکر نکرده‌ام و در کل به این موضوعات توجه نمی‌کنم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برای ما تنها مسئله مهم به دست آوردن پیروزی و سه امتیاز است.

سرمربی کروات پرسپولیس همچنین درباره تقویت این تیم در آسیا و احتمال فسخ قرارداد بازیکنان اوکراینی و اضافه شدن بازیکنان خارجی جدید در نیم فصل گفت: ما هر روز درباره شرایط بازیکنان با طاهری صحبت می‌کنیم و در این رابطه هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

برانکو پیش از این در گفت‌وگوی جداگانه دیگری درباره مسائل مختلف صحبت کرده بود. برای خواندن این مصاحبه اینجا کلیک کنید.



دیدگاهها بسته شده است.