بودجه سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ رشد کمی خواهد داشت

به گزارش عرصه، ناصر امانی اظهار کرد: بودجه سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵با رشد کمی همراه خواهد بود چرا که دولت اعتقاد دارد تورم یک رقمی شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری وامور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: باتوجه به تورم تک رقمی اعلام شده توسط مرکز آمار و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به رکود دراقتصاد کشور بودجه سال آینده شهرداری تهران رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل از آن نخواهد داشت.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه سیاست های شهرداری تهران هماهنگ و منطبق با سیاست هاو مصوبات شورای اسلامی شهر است، اظهار کرد: در سیاست ها و اولویت ها با شورای اسلامی شهر اختلاف نظر نداریم و مهمترین اولویت بودجه شهرداری تهران را توسعه حمل و نقل عمومی شهرتهران می دانیم.

وی اتمام پروژه های نیمه تمام را از دیگر اولویت های بودجه سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: بخش عمده ای از بودجه سال ۹۶ برای پروژه های نیمه تمامی تخصیص داده شده که پیش بینی می گردد که به اتمام برسند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری وامور شورا، امانی بخش مهم دیگر در بودجه سال ۹۶ را الزامات بودجه عنوان کرد وگفت:یکی از این الزامات افزایش حقوق و مزایای کارکنان و نگهداشت شهر است که در بحث نگهداشت نیز عمده زحمت و کار بر دوش کارگران زحمتکش شهرتهران است که آنان نیز مشمول افزایش حقوق ومزایای مصوب سال ۹۶ می گردند و سهم قابل توجهی از افزایش در بودجه سال ۹۶ را به خود اختصاص می دهند.



دیدگاهها بسته شده است.