تنیس‌باز ایرانی – سوئیسی، نمی‌تواند تیم ملی ایران را همراهی کند

به گزارش عرصه، فدراسیون تنیس در تلاش بود تا آریا حراجچی بازیکن ایرانی الاصل سوئیس را برای مسابقات دیویس کاپ در اختیار بگیرد اما فدراسیون این مرتبه هم در بکارگیری بازیکنان دورگه با در بسته مواجه شد و این بازیکن به بازی ایران و پاکستان در گروه دو دیویس کاپ نمیرسد.

سرمربی تیم ملی تنیس در این مورد گفت: “به این دلیل که مراحل قانونی برای حضور او در تیم ملی ایران هنوز طی نشده نمی تواند در بازی ایران و پاکستان ما را همراهی کند. اگر مشکلات قانونی حل شود و کیفیت بازی اش نیز مورد تایید باشد، در بازی بعد می‌تواند برای ایران بازی کند.”

سرمربی تیم ملی تنیس این بازیکن را برای بازی دونفره مد نظر داشت که با این اوصاف باید از گزینه های داخلی استفاده کند. بهروز کارگران، امیر حسین بادی، انوشا شاهقلی و شاهین خالدان نفراتی هستند که روز پنجشنبه راهی تایلند می شوند تا در فیوچرز دوهفته ای این کشور شرکت کنند. حمیدرضا نداف به دلیل مصدومیت، ملی پوشان را در این مسابقات همراهی نخواهد کرد.

شاهین خالدان که هم اکنون در آمریکا به سر می برد قرار است از آمریکا راهی تایلند شده و در مسابقات شرکت کند.

مسابقات گروه دو دیویس کاپ منطقه آسیا و اقیانوسیه ۱۵ بهمن آغاز میشود که البته با وجود میزبان بودن پاکستان، قرار است مسابقات در کشور دیگری برگزار شود چرا که امنیت این کشور تایید نشده است. فدراسیون جهانی تنیس به زودی محل برگزاری دیدار ایران و پاکستان را معرفی خواهد کرد.



دیدگاهها بسته شده است.