حسین رشیدی: قطعا در مقابل ایران جوان حاضر می‌شویم

حسین رشیدی در گفت‌وگو با عرصه، درباره سفر این تیم به بوشهر برای بازی با ایران جوان اظهار کرد: متاسفانه مشکلات ما حل نشد و باید با اتوبوس به این شهر برویم. ما ترکیبی از بازیکنان جوانان، امید و بزرگسالان که راضی بودند با اتوبوس سفر کنند را به این بازی می‌رسانیم. البته فکر نکنم مهدی پاشازاده در این بازی در کنار تیم باشد. قطعا در این بازی حاضر می‌شویم تا کسی نگوید که راه آهن تخلف کرده است.

او در ادامه با بیان اینکه سعی می‌کند در تعطیلات نیم فصل مشکلات این تیم را پیگیری کند، گفت: اگر بتوانیم در این تعطیلات مشکلات را حل کنیم که کار را ادامه می‌دهیم در غیر این صورت خودمان هم کنار می‌کشیم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن یزدان در ادامه درباره مسئولیت‌هایی که کیانیان در این باشگاه دارد گفت: باشگاه در حال حاضر در توقیف دادستانی است و کلیه نقل و انتقالات با هماهنگی آنجا صورت می‌گیرد. اکنون کیانیان هیچ مسئولیتی در باشگاه ندارد.

وی افزود: ما دوست داریم که کیانیان در این مشکلات به ما کمک کند چون دادستانی هم از این کار استقبال می‌کند ولی در حال حاضر هیچ اقدامی صورت نگرفته است. من نمی‌دانم که ایشان تمایل ندارد که باشگاه‌داری کند یا مشکلات مالی خودشان اجازه نمی‌دهد که به باشگاه کمک کنند.

رشیدی با بیان اینکه برنامه آن‌ها از ابتدای فصل بازگرداندن تیم به لیگ برتر بوده بیان کرد: ما در حال حاضر هم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم. خوشبختانه مشکلات راه‌آهن در نزدیکی نیم فصل سر باز کرد و ما فرصت داریم که این مشکلات را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پایان گفت: تیم راه‌آهن قدیمی‌ترین باشگاه ایران است. من از مسئولان و مدیران استان استدعا دارم که از باشگاه حمایت کنند. همان طور که در استان‌های دیگر از باشگاه‌های شهر و استان‌شان حمایت می‌شود. ما امسال باشگاه را با بودجه ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اداره کرده‌ایم. تصور  کنید که تا الان چطور ادامه داده‌ایم.



دیدگاهها بسته شده است.