دبیرکل فدراسیون کاراته: موضوع ثبت‌نام مجدد از کاندیداها مطرح نشده است

دبیرکل فدراسیون کاراته در گفتگو با عرصه بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان تنها زمان برگزاری انتخابات کاراته را بیان کرده است و درباره ثبت‌نام مجدد کاندیداها چیزی را اعلام نکرده است و ما نیز بی‌اطلاع هستیم.

او در پاسخ به این سوال که، با توجه به اینکه انتخابات گذشته به دلیل شائبه در صلاحیت یکی از کاندیدا لغو شده است آیا مجددا باید تایید صلاحیت ها صورت گیرد یا خیر؟ بیان کرد: ما تابع وزارت ورزش هستیم و برنامه وزارت ورزش را اجرا می‌کنیم و فدراسیون کاراته در این خصوص برنامه‌ای را ندارد.

تیم آذران خودرو در رقابت‌های سوپر لیگ سال گذشته هنوز قراردادهای بازیکنان خود را پرداخت نکرده است. دبیر فدراسیون در پاسخ به این سوال که عدم اجرای تعهد اسپانسرها می‌تواند به سوپر لیگ آسیب بزند یا خیر؟ بیان کرد: صددرصد پرداخت نشدن قراردادهای مالی بازیکنان به سوپر لیگ صدمه می‌زند و بایستی از اسپانسرهایی که در سوپر لیگ و یا در هر رده دیگری شرکت می‌کنند تضمین‌های کافی  گرفته شود تا دیگر شاهد اتفاقات این‌چنینی نباشیم. درباره تیم آذران خودرو نیز چند مکاتبه را با مسئولان آذران خودرو انجام داده‌ایم اما به دلیل شرایط بد اقتصادی این تیم نتوانستیم به نتیجه برسیم.

مردانی درباره برنامه‌های فدراسیون برای پیشگیری از این‌چنین مشکلات، اظهار کرد: بایستی قراردادهایی تنظیم کنیم که بتوان در پایان به صورت قانونی آنها را پیگیری کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.