سرمربی تیم هندبال نوین قطره مرودشت: یکی از مدعیان لیگ برتر این فصل خواهیم بود

محمد کِوِنجانی در گفت‌وگو با عرصه، در مورد عملکرد تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت تا هفته ششم لیگ برتر هندبال اظهار کرد: این تیم به گونه‌ای تشکیل شد که بازیکنان هفته به هفته در طول لیگ به آمادگی بهتری می رسند. همانطور که در اول فصل نیز گفتم، این تیم یکی از مدعیان لیگ برتر این فصل خواهد بود.

او از مورد عملکرد بازیکنانش راضی است و در این‌باره گفت: من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم، او در این مدت کم و زمان خیلی کوتاه، خیلی عالی کار و تلاش کردند و به آمادگی خوبی رسیدند.

سرمربی تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت با بیان اینکه قهرمان این فصل لیگ برتر مشخص نیست، افزود: در این لیگ تیم‌ها همه مدعی هستند و سطح لیگ بسیار بالاست. از اکنون مشخص نیست که کدام تیم قهرمان است و کدام تیم حذف خواهد شد.

نحوه برگزاری لیگ برتر هندبال روز گذشته تغییر کرد و بازی‌های ضربدری و پلی‌آف که قرار بود در پایان دور برگشت بین چهار تیم برتر برگزار شود، حذف شد. سرمربی تیم هندبال نوین قطره می‌گوید که با این تغییر برنامه موافق است و در این‌باره تصریح کرد: تغییر برنامه اتفاق خوبی است و تیم ما نیز یکی از موافقین این برنامه بود.

او در این‌باره خاطرنشان کرد: اگر لیگ برتر هندبال تا بعد از عید نوروز ادامه می یافت، وقفه ایجاد می‌شد. آمادگی بازیکنان به سبب این وقفه تحلیل می‌رفت و هم بازیکنان و هم تیم‌ها اذیت می‌شدند. اما با این اتفاق بازی ها تا قبل از عید نوروز به اتمام می‌رسد.

کِوِنجانی در مورد برگزاری لیگ برتر به فاصله هر پنج روز گفت: ما با این نوع برگزاری کمی مخالف هستیم، اگر هفته به هفته برگزار می‌شد خیلی بهتر بود. اکثر تیم ها به دلیل بحث تماشاچیان دوست دارند بازی ها در آخر هفته برگزار شود. مرودشت تماشاچی زیادی داشت، اگر آخر هفته بازی ها پیگیری می‌شد خیلی بیشتر مورد استقبال تماشاچیان قرار می‌گرفت اما اکنون هفته هفتم لیگ اول هفته آینده، روز شنبه برگزار خواهد شد.

وی در مورد دیدار معوقه تیم نوین قطره در هفته اول لیگ برتر هندبال اضافه کرد: ما یک دیدار معوقه در هفته اول لیگ برتر هندبال با نیروزمینی در تهران داریم که به احتمال زیاد در نیمه دی ماه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت عملکرد داوران و ناظران لیگ برتر را رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: داوران و ناظران در لیگ برتر عملکرد خوبی دارند. در این چند بازی که ما تاکنون داشتیم، مخصوصاً در بازی روز گذشته داوران و ناظران خیلی خوب قضاوت کردند.

به گزارش عرصه، تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت در پنج بازی خود در لیگ برتر، با سه برد و ۲ باخت و داشتن شش امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر هندبال قرار گرفت. این تیم در یک دیدار معوقه از هفته اول باید تا قبل از پایان دور رفت روبه‌روی نیرو زمینی ارتش قرار گیرد.



دیدگاهها بسته شده است.