شطرنجی‌ها راحت درس بخوانند!

به گزارش عرصه، در حالی که پیش از این اعلام شده بود، مسابقات شطرنج قهرمانی کشور دی ماه برگزار می شود، جمعی از بازیکنان فینالیست با ارسال نامه‌ای به فدراسیون خواستار تغییر زمان برگزاری مسابقات به دلیل همزمانی با امتحانات مدارس و دانشگاه ها شدند.

کمیته مسابقات فدراسیون شطرنج نیز پس از بررسی وضعیت شرکت کنندگان با توجه به این که اغلب بازیکنان حاضر در فینال قهرمانی کشور مشغول به تحصیل هستند با این درخواست موافقت کرد و مسابقات به اسفند موکول شد تا تکلیف قهرمان کشور در آخرین روزهای سال ۹۵ مشخص شود.

طبق اعلام کمیته مسابقات رقابتهای فینال قهرمانی کشور از چهاردهم تا بیست و دوم اسفندماه برگزار شد و احسان قائم مقامی، علیرضا فیروزجاه، پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی، مسعود مصدق پور، آرین غلامی، پویا ایدنی، شاهین لرپری زنگنه، امییررضا پوررمضانعلی، سید خلیل موسوی، پوریا درینی و مازیار باقری در بخش مردان و ساراسادات خادم الشریعه، میترا حجازی پور، آتوسا پورکاشیان، غزل حکیمی فرد، مبینا علی نسب، یگانه کریمی، وصال حامدی نیا، محدثه علیجانزاده، سیده فاطمه ساداتی، طناز ازلی، هما علوی و مطهره اسدی در بخش زنان با هم رقابت خواهند کرد.

بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فیده، پرهام مقصودلو با ریتینگ ۲۵۸۴  و سارا سادات خادم الشریعه با ریتینگ ۲۴۳۸ بخت نخست قهرمانی در بخش مردان و زنان هستند.



دیدگاهها بسته شده است.