شکست سنگین اتلتیکومادرید برابر ویارئال

به گزارش عرصه، آخرین بازی هفته پانزدهم لالیگا دوشنبه شب میان دو تیم ویارئال و اتلتیکومادرید در ال‌مادریگال برگزار شد که اتلتیکو مادرید با سه گل مغلوب میزبانش ویارئال شد.

در نیمه نخست ابتدا ویارئال خطرساز شد، اما اتلتیکو نیز فرصت‌هایی به دست آورد که تبدیل به گل نشد. در ادامه «مانوئل تریگوس» توانست در دقیقه ۲۸ دروازه قرمز و سفیدپوشان را باز کند.

۱۰ دقیقه بعد «جاناتان دو سانتوس» گل دوم ویارئال را به ثمر رساند. پیش از دومین گل، آنتوان گریژمان فرصت داشت بازی را به تساوی برساند، اما دروازه‌بان زردپوشان مانع از این اتفاق شد.

شاگردان دیگو پابلو سیمئونه در این نیمه بدشانس بودند، چون مجبور به دو تعویض اجباری شدند. در دقیقه ۳۰ تیاگو از زمین خارج شد و سائول نیگس وارد میدان شد. «یان اوبلاک»، دروازه‌بان اتلتیکو نیز آسیب دید و مویا جایگزینش شد. نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم اتلتیکو به دنبال جبران نتیجه بود و ویارئال بازی را کنترل می‌کرد و گاهی اوقات از ضد حمله استفاده می‌کرد. تلاش‌های تیم مادرید برای باز کردن دروازه میزبان بی‌نتیجه بود و حتی حضور یانیک کاراسکو نیز کمکی به گلزنی اتلتیکو نکرد. در وقت‌های اضافه نیمه دوم گل سوم ویارئال نیز به ثمر رسید. سوریانو این گل را به نام خود ثبت کرد.

اتلتیکو با ۲۵ امتیاز به رتبه ششم سقوط کرد و ویارئال با ۲۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.