طالقانی: نمی‌دانم موضع فدراسیون فوتبال برای دیدار با نمایندگان عربستان چیست

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با عرصه، درباره موضع فدراسیون فوتبال برای دیدار نمایندگان ایران و عربستان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و احتمال برگزاری این مسابقات در کشور بی‌طرف، اظهار کرد: من خبری از موضع فدراسیون ندارم چرا که این مسائل ارتباطی به من ندارد و هیچ سوالی هم درباره آن نپرسیده‌ام. تصمیم‌گیری در این باره مربوط به مسائل اجرایی است و رییس فدراسیون اگر تشخیص دهد آن را در جلسه هیات رییسه مطرح می‌کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چرا جلسات هیات رییسه این فدراسیون برگزار نمی‌شود، گفت: جلسات برگزار نمی‌شود اما ما مرتب در فدراسیون هستیم و شاید فردا جلسه‌ای را برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که موضوع این جلسه چه خواهد بود، گفت: موضوع جلسه مربوط به کارهای روزمره است و فعلا چیزی را به ما اعلام نکرده‌اند.

طالقانی درباره فهرست ارائه شده از صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال در سال ۹۳ که ابهاماتی در آن وجود داشت و اینکه آیا هیات رییسه این صورت‌های مالی را بررسی می‌کند، بیان کرد: موارد مالی در هیات رییسه و مجمع بررسی می‌شود. من در جریان ابهامات صورت‌های مالی سال ۹۳ نیستم و برای بررسی بهتر می‌توانیم به مصوبات مجمع آن سال رجوع کنید.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره مشکلات مالی فراوان استقلال خوزستان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا که شرایط لازم برای حضور در این رقابت‌ها را ندارد، تاکید کرد: تا به امروز کمک‌های مالی لازم به این تیم صورت نگرفته چرا که بانک ملی خواهان تعیین تکلیف شرکت گروه ملی است و اعلام کردند زمانی که شرایط مدیریتی این شرکت مشخص شد کمک‌های مالی انجام می‌شود. این تیم نیاز به تزریق مالی دارد و تاکنون هم کارها را به سختی پیش برده است.

او اضافه کرد: خوشبختانه استاندار خوزستان حساسیت زیادی روی این موضوع دارد و کارها را پیگیری می‌کند. انتظار داریم بانک ملی به مسئولیتی که در رابطه با این تیم دارد عمل کند و اگر این کمک‌ها دیرتر از موعد انجام بگیرد به درد نمی‌خورد.

طالقانی درباره اینکه چه زمانی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، گفت: قبل از اتمام سال ۹۵ جلسه‌ای را خواهیم داشت اما تاکنون هیچ اطلاع‌رسانی صورت نگرفته است. معمولا ۲۰ روز قبل از برگزاری مجمع باید به هیات‌های استانی اعلام شود.



دیدگاهها بسته شده است.