مسابقه بین‌المللی عکاسی برای میراث ناملموس

به گزارش عرصه، به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل مرکز میراث ناملموس تهران، نخستین مسابقه بین‌المللی عکاسی با موضوع «میراث فرهنگی ناملموس در بستر طبیعی آن» و با در برگرفتن آیین‌های شفاهی (آوازها، لالایی‌ها، آواهای کار)، هنرهای اجرایی (موسیقی، رقص، نمایش عروسکی)، آیین های اجتماعی (مراسم، مناسک و جشن‌ها)، دانش و کردارهای مربوط به طبیعت و جهان هستی (طب سنتی، نجوم سنتی، معماری سنتی)  توسط مرکز میراث ناملموس تهران برگزار می‌شود.

این مرکز برای همگانی کردن مفهوم و مصادیق میراث فرهنگی ناملموس در سطح منطقه‌ی آسیای غربی و مرکزی، با برگزاری مسابقه‌ی بین‌المللی عکاسی با موضوع «میراث فرهنگی ناملموس در بستر طبیعی آن» و با مشارکت علاقمندان به هنر عکاسی، به ویژه افراد در اجتماعات محلی که در بافت طبیعی و در ارتباط مستقیم با مفهوم و مصادیق این میراث قرار دارند، گام موثری در تحقق این هدف بردارد.

علاقمندان می‌توانند فایل عکس‌های خود را تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۵ به آدرس ایمیلphoto@tichct.ir  ارسال کنند. همچنین برای توضیحات تکمیلی به فراخوان مسابقه در وب سایت مرکز میراث ناملموس تهران (www.tichct.org) مراجعه کنند.



دیدگاهها بسته شده است.