انفجار در مرکز اهواز ۱۰ زخمی و یک کشته برجای گذاشت

امیر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار عرصه، منطقه خوزستان، اظهار کرد: راس ساعت ۱۷:۵۲ امروز(سه‌شنبه، ۲۳ آذر)، شهروندان با تماس به ستاد سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز حادثه انفجار در خیابان گندمی در محله باغ شیخ در مرکز شهر اهواز را گزارش دادند.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله در قالب ۳ تیم از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی اهواز به محل اعزام شدند و فرمانده وقت با حضور در محل مشاهده کرد که متاسفانه در اثر شدت  انفجار، یک مجتمع مسکونی سه طبقه به صورت صد درصد، دو واحد ویلایی دو طبقه همجوار به صورت صد درصد و یک واحد ویلایی پشت ساختمان نیز به صورت صد درصد تخریب شده‌اند.

نجفی ادامه داد: بلافاصله عملیات آواربرداری اجرایی شد و به لطف خدا و با تلاش بسیار زیاد آتش‌نشانان، ۹ نفر از ساکنان به صورت زنده از محل خارج شدند.

وی گفت: پس از اطلاع از آخرین وضعیت حاضران و همسایه‌ها، آتش‌نشانان توانستند با انجام عملیات آواربرداری نقطه‌ای، آخرین نفر از ساکنان را که خانمی بود که زیر آوار مانده و متاسفانه فوت شده بود را، از زیر آوار خارج کنند.

وی اظهار کرد: از یک سو با توجه به این که خیابان محل حادثه برای انجام عملیات ترمیم فاضلاب حفاری شده بود، وضعیت خیابان چندان خوب نیست و از سوی دیگر شدت آوار بسیار شدید است و علاوه بر ساختمان‌هایی که به طور کامل تخریب شده اند، ساختمان‌های همجوار نیز به شدت خسارت دیده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: دلیل وقوع این انفجار در دست بررسی است.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان نیز گفت: انفجار در خیابان گندمی اهواز ۱۰ زخمی و یک کشته بر جای گذاشت.

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با عرصه اظهار کرد: در حادثه انفجار در خیابان گندمی اهواز، ۱۰ نفر زخمی شده و یک نفر جان باخته است.

وی افزود: فرد فوت شده، زن ۴۳ ساله با نام فریبا صحرایی است که متاسفانه در زیر آوار جان باخت.



دیدگاهها بسته شده است.