برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان شد

به گزارش عرصه و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، جلسه شورای عالی فنی با حضور اعضاء برگزار شد و در پایان آن، محمدحسین برخواه با حفظ سمت به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد.
او همچنین سرمربی تیم ملی نوجوانان را نیز بر عهده دارد.

در این جلسه، سید علیرضا قریشی از استان خوزستان و شاهین اسبقیان از استان اردبیل حضور داشتند.
مصوبات جلسه به شرح زیر است:

۱٫ مقرر گردید در جلسه بعدی شورا که در خصوص ایجاد برخی تغییرات در اساسنامه فدراسیون است، از یک نفر خبره حقوقی که سابقه بررسی اساسنامه‌های فدراسیون‌های ورزشی دیگر را دارد، دعوت به عمل آید.

۲٫ مقرر گردید محمد حسین برخواه که پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان عناوین و افتخارات ارزشمندی را برای کشورمان در رقابت‌های جهانی و آسیایی کسب کرده است، با حفظ سمت خود، در تیم ملی وزنه‌برداری(جوانان) کشورمان نیز تا رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ به‌صورت همزمان و به‌عنوان سرمربی هر دو رده سنی فعالیت کرده و برنامه‌ریزی نماید. همچنین اکبر خورشیدی نیز که به عنوان مربی در کنار برخواه وزنه‌برداران نوجوان را هدایت می‌کرد، از این پس در رده سنی (جوانان) همچون سابق به عنوان دستیار و کمک مربی حسین برخواه وزنه‌برداران جوان کشورمان را برای حضوری موفق در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۷ مهیا کند.

۳٫ علی امینی‌فرد دیگر دستیار محمدحسین برخواه در تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان نیز همچنان در رده سنی نوجوانان به‌عنوان مربی تیم ملی در جایگاه خود ابقاء شد.

۴٫ به منظور نهایی شدن آیین‌نامه قرارداد همکاری (ملی‌پوشان و اعضاء کادرهای فنی تیم‌های ملی) روز دوشنبه، ۲۹ آذر ۹۵ راس ساعت ۱۰ صبح) پس از برگزاری جلسه‌ای ویژه، مفاد و بندهای مختلف قرارداد فی‌مابین فدراسیون وزنه‌برداری و ملی‌پوشان و اعضاء کادرهای فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری تکمیل شده و پس از بررسی قطعی در جلسه بعدی شوراء نهایی و عملیاتی گردد.



دیدگاهها بسته شده است.