تفتیان: اولین مدال جهانی یا المپیک را نذر حضرت رضا(ع) کردم

به گزارش عرصه، حسن تفتیان امروز در حرم حضرت رضا(ع) حاضر شد و مدال های طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد، این ورزشکار خراسانی در گفت و گو با عرصه، در این خصوص اظهار کرد: چهار مدال طلا که توانسته بودم در مسابقات آسیایی که در ماده های ۱۰۰ متر و ۶۰ متر کسب کنم را به حضرت رضا(ع) اهدا کردم.

وی ادامه داد: از تولیت آستان قدس رضوی نهایت تشکر را دارم که برای انجام این کار همکاری کردند. ما خراسانی ها به امام رضا ارادت ویژه ای داریم و بعد از خدا از وجود حضرت رضا(ع) طلب کمک داریم.

ملی پوش خراسانی دوومیدانی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانستم اولین مدال طلا آسیایی در مسابقات دوومیدانی را برای ایران کسب کنم تصمیم گرفتم آنها را تقدیم کنم ولی نذر کرده‌ام اولین مدال جهانی یا المپیک را که به دست آوردم نیز پیشکش حضرت رضا(ع) کنم.

تفتیان در خصوص مسابقات پیش رو عنوان کرد: هدف امسال مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی سال آینده را پیش رو داریم، تمرینات از ۱۰ مهرماه دوباره آغاز شده است و اوایل هفته آینده اسم مربی را اعلام می کنند و بعد از آن تمرینات به صورت جدی تر پیگیری خواهد شد و تا در مسابقات لندن شرکت کنیم. اما پیش از سال جدید نیز چند تورنمت بزرگ نیز پیش رو خواهیم داشت.

سریعترین مرد ایران در مورد پیگیری تمریناتش اظهار کرد: بخشی از تمرینات در تهران انجام می شود ولی بخشی دیگر خارج از کشور که احتمال دارد در فرانسه یا هلند اردو بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: مربی من نیز خارجی خواهد بود. فدراسیون بسیار تلاش کرد که تمریناتم در ایران با حضور مربی خارجی پیگیری شود ولی وی قبول نکرد و در فرانسه یا هلند با حضور مربی جدید به تمرین خواهم پرداخت.

وی در خصوص نتیجه صحبت‌های مطرح شده از سوی رمضان زاده مربی پیشین خود پس از المپیک ترجیح داد سکوت کند و پاسخی نداد. 



دیدگاهها بسته شده است.