جلسه وزیر ورزش با هیات رییسه فدراسیون فوتبال

به گزارش عرصه، هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز جلسه‌ای را با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در ساختمان این وزارت برگزار کردند که مهم‌ترین بحث این جلسه درباره مسائل مختلف فوتبال بویژه تیم ملی بود.

مشکلات مالی یکی از دغدغه‌های فدراسیون فوتبال در سال ۹۵ بوده و با توجه به تعداد بالای تیم‌ها و نیازمندی فدراسیون فوتبال به منابع مالی برای برگزاری اردوهای مناسب، فدراسیون فوتبال خواستار کمک‌رسانی دولت به این مجموعه شده بود.

البته چند ماه قبل اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور قول کمک ویژه مالی را به فدراسیون فوتبال داده بود که انتظار می‌رود با حضور مسعود سلطانی‌فر این رقم به زودی به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

در این نشست مهدی تاج اظهار کردـ: در تمام بخش‌های فوتبال توانستیم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم. در این دوره از مدیریت وزارت ورزش و جوانان می‌توانیم بهتر مشکلات فوتبال را حل کنیم.

اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز در ادامه بیان کرد: از  سلطانی‌فر برای آرامشی که در ورزش کشور ایجاد و حاکم کرده است تشکر می‌کنم، اعتماد و بهای دولت به مردم در قالب مجامع ارزشمند است. نظر شما در موضوع اقتصاد ورزش و حرکت دادن فدراسیون‌ها به سمت خودکفایی همراه با نظارت دولت قابل تقدیر و اثرگذار است.



دیدگاهها بسته شده است.