دبیر فدراسیون هندبال: اگر به بازی‌های کشورهای اسلامی برویم کادر فنی تعیین می‌شود

به گزارش عرصه، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۲۲ اردیبهشت‌ماه تا اول خردادماه ۱۳۹۶  در باکو آذربایجان آغاز برگزار خواهد شد. از ایران ورزش‌های آبی، ژیمناستیک، ووشو (ساندا)، تنیس روی میز، هندبال، جودو، کشتی (فرنگی و آزاد)، تیراندازی، تنیس، والیبال، بوکس، دوومیدانی (فدراسیون دوومیدانی و فدراسیون معلولان)، کاراته، تکواندو، ورزش های زورخانه‌ای و وزنه برداری رشته‌هایی هستند که کمیته ملی المپیک برای اعزام ورزشکار در بخش انفرادی، تیمی، آقایان و بانوان آنها ثبت نام اولیه را انجام داده است.

فرامرز می‌آبادی در گفت‌وگو با عرصه، درباره حضور هندبال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: من هم در مطبوعات خواندم که هندبال هم جزو رشته‌های حاضر در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است. اما هنوز در این‌باره مطلب مکتوبی به ما ارائه نشده است. البته ممکن است که فرستاده شده باشد اما هنوز به دست من نرسیده است.

دبیر فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: ما قطعا علاقه‌مند به حضور در این بازی‌ها هستیم، اما تا جایی که من مطلع هستم هنوز نهایی نشده است. یعنی تاکنون در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اطلاعات در این موضوع نهایی نشده است و مکاتبه‌ای با فدراسیون صورت نگرفته است.

سخنگوی فدراسیون هندبال معتقد است که باید هرچه زودتر این موضوع اعلام شود. او در این‌باره گفت: ما مشتاق هستیم در این رقابت‌ها حاضر شویم اما این موضوع باید سریع‌تر به ما اعلام شود تا ما بتوانیم تیم خود را مهیا کنیم. کمتر از ۵ ماه به این مسابقات زمان باقی است.

می‌آبادی در انتها گفت: قطعاً اگر مشخص شود ما حضور خواهیم داشت. اگر برنامه‌ریزی برای حضور در این رقابت‌ها باشد، تیم و مربی به زودی مشخص خواهد شد.



دیدگاهها بسته شده است.