سرمربی تیم کشتی قهرمان باشگاه‌های جهان: هیچ کدام از مسئولان تماسی با ما نداشتند

ملک محمد بویری در گفت و گو با عرصه، درباره قهرمانی تیم سینا صنعت ایذه در کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: هدف ما از همان ابتدای حضور در این رقابت‌ها قهرمانی بود و به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کردیم. چه کادر فنی و چه کشتی‌گیران همگی به این موضوع ایمان داشتیم که شایستگی ایستادن بر سکوی نخست این رقابت‌ها را داریم. البته کارشناسان اعتقادی به این موضوع نداشتند و فکر می‌کردند ما در رده‌های پایین قرار می‌گیریم.

سرمربی تیم سینا صنعت ایذه افزود: سطح مسابقات از دوره‌های گذشته بالاتر بود و بسیاری از کشتی‌گیران مطرح دنیا پا به این رقابت ها گذاشته بودند اما نفرات جوان تیم ما مانند یک سرباز بر روی تشک مبارزه جنگیدند و کم نگذاشتند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم.

وی درباره شکست سنگین بیمه رازی دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها و قهرمان ۲ دوره گذشته جام باشگاه‌های جهان گفت: بعد از تغییر قوانین کشتی فرنگی توسط اتحادیه جهانی دیگر نمی‌توان به کشتی گیران نامی فقط به واسطه اینکه مطرح هستند، متکی بود. در همین مسابقات، سبک وزن روسیه مغلوب پاپی شد و یا داوور استفانک قهرمان المپیک ریو مقابل علی ارسلان جویای نام شکست خورد. یا علی اکبر حیدری که در وزن ۹۸ کیلوگرم با اینکه اولین بارش بود در یک مسابقه خارجی حاضر می‌شد توانست از سد علیاری کشتی‌گیر با تجربه تیم ملی بگذرد. باید این جوانان به هر شکل حمایت شوند نه اینکه آن‌ها را به حال خود رها کنیم.

وی با بیان اینکه از همه شاگردانش در این مسابقات رضایت دارد افزود: تیمی یکدست داشتیم که بدون توجه به نام سایر تیم‌ها فقط به فکر عملکرد خودمان بودیم. ان‌شاءالله این تیم با تمام قدرت حفظ خواهد شد تا در سال‌های آینده نیز افتخارآفرینی کنیم.

بویری در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی از سوی مسئولان به اعضای تیم داده شده است یا خیر گفت: جشن استقبال در خوزستان و شهر ایذه برگزار شد و مسئولان استانی در آن شرکت داشتند. تا این لحظه هیچ پاداشی به اعضای تیم از سوی مسئولان داده نشده است اما امیدوارم از این کشتی‌گیران جوان که می‌توانند آینده درخشانی را برای کشتی ایران تامین کنند حمایت خوبی داشته باشند.

سرمربی سینا صنعت ایذه خاطرنشان کرد: متاسفانه ما خیلی غریبانه به این مسابقات رفتیم و هیچ کدام از مسئولان استانی و دیگران سراغی از ما نگرفتند. حتی یک نفر هم زنگ نزد که کجا می‌خواید بروید! مسئولان اصلا فکرش را هم نمی کردند که این تیم قهرمان جهان شود و ما دست پر به ایران برگردیم. حتی برخی هم دنبال این بودند که ما نتیجه نگیریم. البته هیچ ایرادی ندارد چرا که من قدردان زحمات این کشتی‌گیران هستم و به احترامشان می‌ایستم.



دیدگاهها بسته شده است.