ماجرای جالب سرقت خودروی باشگاه استقلال تهران

به گزارش عرصه، در لیست اموال باشگاه استقلال تهران ۲ خودرو ثبت شده است. یک خودروی سواری پژو پارس به شماره شهربانی ۸۸۹ ه ۳۱ ایران ۴۴ مدل ۸۷ و یک وانت پیکان ۱۶۰۰ به شماره انتظامی ۳۸ ی ۷۲۸ ایران ۶۶ مدل ۱۳۹۰٫

خودوری پژو پارس در اختیار بهرام افشارزاده سرپرست وقت استقلال بوده و وانت پیکان هم در اختیار مدد جباری مسئول تدارکات این تیم است که معمولا وسائل تدارکات تیم استقلال را با آن جابجا می‌کند.

در ۵ آبان ۹۳ اتفاق جالبی رخ می‌دهد. خودروی پژو پارس باشگاه از مقابل درب منزل بهرام افشارزاده در محله سعادت آباد تهران به سرقت می‌رود. این خودرو جزو اموال باشگاه بوده و افشارزاده هم به عنوان سرپرست باشگاه از آن استفاده می‌کرده است اما پس از سرقت خودروی مذکور هیچ اقدام اداری در باشگاه برای پیگیری ماجرا صورت نگرفته است، موضوعی که در گزارش حسابرسی باشگاه در سال ۹۳ نیز به صراحت درباره آن اعلام نظر شده است.

همان زمان پرونده‌ای به کلاسه ۴۵۷۱۰۳۰ در دادسرای سعادت آباد درباره این سرقت و در پی گزارش پلیس ۱۱۰ تشکیل می‌شود اما اینکه خودروی مذکور بیمه بدنه برای جبران خسارت ناشی از سرقت نداشته و واحد حقوقی باشگاه نیز در جریان موضوع برای پیگیری ماجرا نبوده، جالب توجه است.

اهمال در نگهداری اموال، عدم پیگیری جدی سرقت انجام شده و عدم جبران خسارت ناشی از ترک‌فعل مستقیم افراد به بیت‌المال از دیگر نکات قابل توجه این سرقت است، موضوعی که حتی با گذشت بیش از ۲ سال تاکنون مسکوت بوده و کمتر کسی در باشگاه از آن اطلاع داشته است.



دیدگاهها بسته شده است.