کمالوند: نتایج استقلال خوزستان سنخیتی با توانایی این تیم ندارد

به گزارش عرصه، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی مقابل استقلال خوزستان بازی سختی است به خاطر اینکه مقابل قهرمان فصل گذشته قرار می‌گیریم. ما به نتایج امسال آنها نگاه نمی‌کنیم چون می‌دانیم تیم خوبی است و نتایج آن سنخیتی با توان این تیم ندارد.

او ادامه داد: می‌دانیم بازی سختی داریم و خود را برای بازی پایاپایی آماده می‌کنیم. به خاطر اینکه امتیاز میزبانی را در اختیار داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که روند مثبت خودمان را ادامه دهیم و با کسب سه امتیاز وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره تیم استقلال خوزستان، بیان کرد: استقلال خوزستان تیم خوب، جوان و دونده‌ای است ولی با توجه به اینکه ما به دنبال سه امتیاز هستیم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این بازی را ببریم.

کمالوند درباره اظهارات پورموسوی که گفته بود آب و هوا علیه تیم استقلال خوزستان است، گفت: همانطور که در گرما بازی کردن برای آنها امتیاز مثبت است بازی در سرما هم برای ما یک امتیاز مثبت حساب می‌شود و ما از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: نتایج ما در هفته‌های اخیر بهتر شده و در سه بازی آخرمان تیم‌های بالای جدولی را متوقف کردیم و اگر اینگونه بتوانیم ادامه دهیم می‌توانیم در نیم فصل دوم به خواسته‌های خود برسیم.

وی افزود: در تعطیلات نیم فصل قطعا تغییراتی خواهیم داشت و از اکنون مذاکرات اولیه را با بازیکنان مورد نظرمان شروع کرده‌ایم. در حال حاضر دو جای خالی داریم و دو بازیکن هم احتمال دارد در نیم فصل از ما جدا شوند و بازیکنان دیگری را جایگزین آنها کنیم.

کمالوند در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا، گفت: محرومی برای این مسابقه نداریم و چند بازیکن ما سرماخوردگی جزئی دارند که تیم پزشکی سعی می‌کند آنها را به بازی فردا برساند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص دو دروازه‌بان آماده تیمش، گفت: خیلی خوشحالم که دو دروازه‌بان آماده در تیم داریم. کوروش ملکی در سه بازی گذشته عملکرد خیلی خوبی داشت و باید کاری کنیم که هیچ یک از آنها را از دست ندهیم و بر اساس آمادگی که دارند در بازی‌ها از آنها استفاده می‌کنیم.

کمالوند در خصوص بازیکنانی که احتمال دارد از این تیم جدا شوند، گفت: نفراتی که اکنون برای ما فیکس بازی می‌کنند قطعا در تیم ماندنی هستند و به هیچ وجه آنها را از دست نخواهیم داد. گسترش فولاد به صورت چراغ خاموش به سمت رده‌های بالای جدول حرکت می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های تیمش برای تعطیلات نیم فصل، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال زمان تعطیلات کوتاه شده نمی‌توانیم اردوی خارجی برپا کنیم و با توجه به برگزاری کلاس‌های پیشرفته مربیگری در تعطیلات باید در تهران اردو بزنیم تا از بازیکنان دور نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پایان، گفت: به آقایان خطیبی و قلعه‌نویی بابت زحمات‌شان در ماشین سازی و تراکتور خسته‌نباشید می‌گویم. امیدوارم فرهاد کاظمی بتواند عملکرد خوبی در ماشین‌سازی داشته باشد. تبریزی‌ها هر هفته می‌توانند دو بازی لیگ برتری تماشا کنند و باید قدردان این موضوع باشند و امیدوارم دست به دست هم دهیم که هویت فوتبال آذربایجان را حفظ کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.