ارتقاء شاخص های ایمنی در سایه مدیریت جهادی میسر است


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر ارتقاء شاخص های ایمنی در سایه مدیریت جهادی و انقلابی و رعایت الزامات زیست محیطی در مأموریت ها و رزمایش های نظامی و انتظامی تأکید کرد.

به گزارش عرصه، سرلشکر  محمد باقری در چهارمین همایش مشترک ایمنی و سومین جشنواره امام هادی (ع) که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: ارتقاء شاخص های ایمنی در سایه مدیریت جهادی، انقلابی و توسعه فرهنگ ایمنی به دست خواهد آمد.

وی آگاه سازی کارکنان نیروهای مسلح را از طریق آموزش های گسترده و انجام نظارتهای هدفمند خواستار شد و بر بالا بردن سطح استانداردها و تعیین اقدامات پیشگیرانه در حذف عوامل خطرآفرین، ایمن سازی محیط، بهداشت حرفه ای و رعایت الزامات زیست محیطی و توجه به این اولویت ها را در انجام مأموریت ها و رزمایش ها تأکید کرد.

وی همچنین از اقدامات سازنده و موثر نیروهای مسلح در اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در پیشگیری از بروز سوانح و حوادث خطرساز و مراقبت دائمی از حوزه های مسئولیتی تقدیر و از تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته در آماده سازی تجهیزات و سامانه های دفاعی و حفظ توان و آمادگی رزم با وجود تحریم های ظالمانه و محدودیت های موجود و تحقق شعار «ما می توانیم» قدردانی و تقدیر کرد.

گفتنی است، در پایان با اهداء لوح از برگزیدگان بخش های مختلف ستادی، پژوهشی، عملیاتی و ایثارگران تقدیر شد.



دیدگاهها بسته شده است.