خبرهای کوتاه از بانک صادرات ایران

شناسه خبر: ۰
متن:

 

**************************************
حضور گسترده بانک صادراتی ها در مراسم سوگواری محرم
همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کارکنان بانک صادرات ایران ضمن برگزاری آیین های ویژه ای مراتب عشق و ارادات خود را به آرمان های الهی و انسانی این امام همام  ابراز داشتند.انجمن اسلامی، بسیج و روابط عمومی بانک صادرات ایران در زمینه برپایی این ایین ها که با حضور جمعی از مدیران و همکاران در برج سپهر و ستاد مناطق و مدیریت شعب استانهای مختلف برگزار شد،حضور داشتند.
***********************************
آیین غبار رویی مرقد امام زاده صالح (ع) با حضور رییس روابط عمومی این بانک
جهانی رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران به نمایندگی از مدیر عامل این بانک در آیین غبارروبی حرم مطهر امامزاده صالح بن موسی الکاظم(ع)که با حضور حجت الاسلام گواهی، تولیت آستانه این امامزاده انجام شد، حضور داشت.
شایان توجه است این امامزاده به استناد کتب معتبر فرزند بلافصل امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر(ع) و برادر ثامن الحجج  امام رضا(ع) می باشند.
مرقد مطهر این امامزاده در تجریش، محل زیارت دلباختگان و شیفتگان اهل بیت است.
***********************************
برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در بانک صادرات ایران
مسابقات انتخابی کارکنان ورزشکاربانک صادرات ایران در رشته های دوومیدانی، تنیس روی میز،بدمینتون، شطرنج و….. برای تعیین نفرات برتر به منظور شرکت در مسابقات سیستم بانکی کشور برگزار شد.
اداره کل رفاه بانک صادرات ایران متولی برگزاری این مسابقات بود.
مسابقات ورزشی سیستم بانکی کشور همه ساله با مشارکت کارکنان شبکه بانکی کشور در اواسط پاییز به میزبانی یکی از بانک های کشور برگزار می شود.
********************************
معاونت منابع انسانی قهرمان والیبال شد
تیم معاونت منابع انسانی بانک صادرات ایران عنوان نخست مسابقات والیبال ادارات مرکزی و مناطق تهران را به خود اختصاص داد.این رقابت ها با حضور ١٢تیم و زیر نظر داوران بین المللی و ممتاز کشور در سالن ورزشی دانشگاه تهران برگزار شد.
جهانی رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات در این آیین با اشاره به نقش ورزش در دنیای کنونی  از رویکرد مدیریت ارشد بانک متبوع به تعمیم ورزش همگانی در این بنگاه بزرگ اقتصادی خبر داد.
وی در ادامه به تشریح آثار سازنده مترتب بر ورزش کارکنان در پویایی و افزایش بهره وری پرداخت.
جوانمردی رییس اداره کل رفاه بانک صادرات در آیین پایانی این رقابت ها اظهار امیدواری کرد این رویدادها باعث  اشاعه اخلاق حسنه و وحدت بین همکاران و ضامن سلامت آنها باشد.
امور خدمات و پشتیبانی و مدیریت شعب جنوب تهران عنوان های بعدی را کسب کردند. جهانی رییس اداره کل روابط عمومی و شمار دیگری از مدیران و کارکنان در این آیین حضور داشتند.
آقایان نادر صفر، امیر مهدی امنیان، مرتضی آقا میری، کیومرث اولادی، حمید مبادی، سیدرضا عسگری، اصغر باقرپور و بهنام دهقان، بازیکنان تیم پیروز این رقابت ها بودند.

 

IMG_3559.JPG
تاریخ: ۱۳۹۵/۰۷/۱۹


دیدگاهها بسته شده است.