مهدی مهدوی: انتقادها برایم مهم نیست

مهدی مهدوی در گفت‌وگو با عرصه درباره شرایط تیم بانک سرمایه در نیم فصل لیگ برتر والیبال گفت: توقع زیادی از تیم ما وجود دارد و ما شرایط خاصی داریم. تیم هایی که رودر روی ما قرار می‌گیرند، انگیزه زیادی دارند. در نیم فصل اول نشان دادیم تیم بزرگی هستیم.

مهدوی ادامه داد: در بازی پایانی برابر پیکان هم بازی خوبی را انجام دادیم. به نظرم پیکان بازی بی نظیری را برابر ما به نمایش گذاشت. در روزی که می‌توانست تیم ما را شکست بدهد به دلیل اینکه ما توانستیم خوب به بازی برگردیم موفق به برد نشد. این بهترین و زیباترین بازی لیگ بود.

او درباره درگیری در این بازی گفت: درگیری بین بازیکنان وجود نداشت اما برخی لحظات سوال های مبهمی درباره داوری به وجود می‌آمد که بازیکنان برای آن صحبت می‌کردند. بازی حساس بود اما به نظرم داوری خوبی را دیدیم.

پاسور تیم بانک سرمایه درباره نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال گفت: هنوز زود است که درباره قهرمانی لیگ صحت کنیم اما قهرمانی در نیم فصل هم انگیزه زیادی به ما می‌دهد و باعث می‌شود در نیم فصل دوم هم موفق باشیم. باید بازی به بازی جلو برویم چرا که بازی های خیلی سختی را پیش رو داریم.

مهدوی درباره انتقاداتی که درباره نوسان این تیم در نیم فصل اول بیان می‌شود، گفت: مهم این بود که ما به هدف کوتاه مدت خود یعنی قهرمانی در نیم فصل لیگ برسیم که این اتفاق رخ داد و بقیه مسائل مهم نیست.



دیدگاهها بسته شده است.