مورینیو: زلاتان یک رهبری واقعی است

به گزارش عرصه و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد دومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد. شیاطین سرخ که در خانه کریستال پالاس به میدان رفته بودند با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.
گل های یونایتد را در این دیدار پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رساندند و همین باعث شد تا مورینیو در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از آنها بپردازد.
سرمربی پرتغالی یونایتد بعد از بازی گفت: تیم برتر میدان بودیم و باید بگویم  که شایسته کسب این پیروزی هم بودیم. تیم برتر میدان بودیم و نسبت به حریف مالکیت توپ بیشتری داشتیم  و موقعیت های بیشتری را هم روی دروازه خلق کردیم.
مورینیو دربار عملکرد داور واکنش جالبی از خود نشان داد که می تواند باز هم برای او جنجالی شود. او گفت: درباره صحنه  دنی روز، درباره صحنه داوید لوئیز و درباره صحنه مارکوس روخو حرفی برای گفتن ندارم.
سرمربی شیاطین سرخ در ادامه سخنان خود به ستایش از پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و گفت: هر دو بازیکن عملکرد درخشانی از خود نشان دادند. حرکت و پاس های این دو بازیکن خوب بود. زلاتان بعد از گلی که به ثمر رساند  بهتر ظاهر شد و همه حرکات و پاس های او حساب شده بود. او یک رهبر واقعی برای تیم ما به شمار می آید. درباره پوگبا هم باید بگویم که او خیره کننده است.
مورینیو درباره آسیب دیدگی اریک بایلی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته بود گفت: هنوز نمی دانم که چه اتفاقی برای او افتاده است. باید منتظر گزارش کادر پزشکی ماند. او این بار از ناحیه پای چپ آسیب دید. بایلی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و امیدوارم که آسیب دیدگی او جدی نباشد.
منچستر یونایتد با این پیروزی که به دست آورد با ۲۷ امتیاز در رده ششم باقی ماند.



دیدگاهها بسته شده است.