نقره و برنز برای وزنه‌برداران ایران در جام باشگاه‌های آسیا

به گزارش عرصه، در روز دوم جام باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا و قطر کاپ که به میزبانی دوحه قطر در حال برگزاری است، وزنه‌برداران دسته ۸۵ کیلوگرم به رقابت پرداختند که علی مکوندی از تیم شرکت ملی حفاری اهواز با رکورد ۱۵۳ یک ضرب، ۱۹۱ دوضرب و مجموع ۳۴۴ کیلوگرم دو مدال نقره یک ضرب و مجموع و مدال برنز یک ضرب را به دست آورد.

وحید خدادادی دیگر وزنه‌بردار تیم شرکت ملی حفاری با رکورد ۱۴۴یک ضرب، ۱۹۲ دوضرب و مجموع ۳۳۶ کیلوگرم دو مدال برنز یک ضرب و مجموع و نقره دوضرب را کسب کرد.

حسونا فارس از قطر با رکورد ۱۵۷ یک ضرب، ۱۹۵ دوضرب و با مجموع ۳۵۲ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافت و قهرمان شد.

حرکت یکضرب:

علی مکوندی وزنه‌بردار تیم شرکت ملی حفاری اهواز در حرکت یکضرب وزنه‌های ۱۴۴، ۱۵۰ و ۱۵۳ کیلویی را بالای سر برد تا در این حرکت به مقام دومی و مدال نقره دست یابد.

وحید خدادادی دیگر وزنه‌بردار تیم شرکت ملی حفاری در حرکت یک‌ضرب فقط در مهار وزنه ۱۴۴ کیلوگرمی موفق بود و وزنه‌های ۱۵۰ و ۱۵۱ کیلویی را نتوانست بالای سر ببرد تا به نشان برنز برسد.

در این وزن حسونا فارس از قطر با ۱۵۷ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

حرکت دو ضرب و مجموع:

مکوندی وزنه‌های ۱۸۲ و ۱۹۱ کیلوگرم را مهار کرد ولی از پس وزنه ۱۹۹ کیلویی برنیامد تا در حرکت دوضرب سوم شود. وی با مجموع ۳۴۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

خدادادی وزنه‌های ۱۸۲ و ۱۹۲ را به نام خود ثبت کرد اما در مهار وزنه ۲۰۱ کیلویی ناموفق بود و با همان وزنه ۱۹۲ کیلویی به مدال نقره حرکت دوضرب دست یافت. وی با حدنصاب ۳۳۶ کیلوگرم در مجموع سوم شد و به مدال برنز بسنده کرد.

حسونا هم در دوضرب ۱۹۵ کیلو را بالای سر برد و با مجموع ۳۵۲ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یابد.

همچنین در قطر کاپ نیز حسونا فارس از کشور میزبان به مدال طلا دست یافت. علی مفتاح از لیبی به مدال نقره این جام رسید. محمد ایهاب دارنده مدال برنز دسته ۷۷ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ ریو، از مصر با مجموع ۳۴۳ کیلو به مدال برنز بسنده کرد.



دیدگاهها بسته شده است.