گواردیولا: توره استثنایی است

به گزارش عرصه و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی بعد از شکست ناامید کننده برابر لسترسیتی توانست پیروزی روحیه بخشی را به دست آورد.
فیروزه ای پوشان شهر منچستر در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از واتفورد پذیرایی کردند و توانستند با دو گل به پیروزی برسند.
گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این نتیجه خوشحال هستیم. پیروزی در هر شرایطی لذت‌بخش است. واتفورد تیم بسیار منظم و تاکتیکی بود و پیروزی مهمی را برابر این تیم به دست آوردیم.
او درباره آسیب دیدگی گوندوگان گفت: آسیب دیدگی الکای کام ما را تلخ کرد. به نظر می رسد که آسیب دیدگی این بازیکن جدی است و باید منتظر غیبت طولانی مدتش باشیم. به زودی زمان دوری این بازیکن از میادین مشخص می شود.
گواردیولا در ادامه سخنان خود به ستایش از یایا توره پرداخت و گفت: توره بازیکنی استثناییی است. او در دیدار امشب هم بسیار خوب ظاهر شد. اگر او اینگونه به بازی خود ادامه دهد من را راضی و خوشنود خواهد کرد.
سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی در پایان سخنان خود گفت:  همه بازیکنان سیتی و کادر فنی با نهایت تلاش خود در حال کار کردن هستند. بسیار مهم بود که در بازی امشب دروازه خود را بسته نگه داریم. خط دفاعی و حمله شب خوبی را پشت سر گذاشت و از عملکرد همه بازیکنان راضی هستم.
منچستر سیتی با این پیروزی که به دست آورد ۳۳ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند. چلسی با ۴۰ امتیاز در صدر قرار دارد.



دیدگاهها بسته شده است.