۱۵۰ تن نمک و ماسه در محور کرج – چالوس استفاده شد


کرج – مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به‌شدت بارش‌های امروز گفت: در محور کرج – چالوس ۱۵۰ تن نمک و ماسه استفاده شد.

عباس صفری در گفتگو با خبرنگار مهر به کولاک برف در محور کرج – چالوس اشاره کرد و گفت: بارش برف در محور چالوس از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شد و از ظهر برشدت ها بارش ها افزوده شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بارش شدید برف تا ساعت پنج بعدازظهر ادامه داشت، گفت: در حوزه استحفاظی مازندران گره‌های ترافیکی ایجاد شد که منجر به بالا رفتن حجم ترافیک در محور چالوس شد.

صفری در ادامه به آمادگی تیم‌های راهداری در محور کرج – چالوس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه در محور مستقر است.

وی بابیان اینکه در هر هفت کیلومتر یک دستگاه نمک‌پاش مکانیزه مستقرشده است، گفت: با توجه به حجم بارش‌های امروز، ۱۵۰ تن نمک و ماسه مورداستفاده قرار گرفت.

به گفته مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز شش هزار تن نمک و ماسه به‌صورت دپو در محور کرج – چالوس وجود دارد که در صورت نیاز مورداستفاده قرار گیرد.

صفری به استقرار ۴ دستگاه گریدر در محور چالوس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به‌شدت بارش‌ها در این محور شاهد مشکل خاصی نبوده‌ایم.



دیدگاهها بسته شده است.