۸هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی نیاز است

به گزارش عرصه، امیررضا خادم امروز چهارشنبه(۲۴آذرماه) در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نگاه اساسی به همیاری بخش خصوصی و خیرین کمک فراوانی به توسعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد می کند.

وی بیان کرد: ورزش بانوان جز اولویت های وزارت ورزش و جوانان کشور است و  نیمی از جامعه ورزشی را بانوان تشکیل می دهند که مشکلات فراوانی به لحاظ زیرساخت، امکانات، بودجه و… در این حوزه وجود دارد و تلاش می شود با جدیت این مشکلات بررسی و حل شوند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری نیاز اساسی در ورزش و جوانان است و ارتباط منطقی این اداره کل با تمامی دستگاه ها بخصوص مجموعه استانداری انجام شود.

خادم با بیان اینکه حوزه جوانان از حائز اهمیت ترین بخش های ورزش و جوانان است، تصریح کرد: خانه جوان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از ابتدایی ترین کارهایی است که استارت آن توسط مدیر کل سابق ورزش و جوانان این استان زده شده و توسط مدیر جدید پیگیری و احداث شود که تا پایان سال جاری این کار را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ورزش و هنر به عنوان دو بال برای صعود، ترقی و اوج گرفتن یک کشور هستند، چراکه در این دو حوزه همه اقشار یک جامعه فعالیت می کنند و از فعالیت های همدیگر استفاده می کنند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در اولین فرصت جلسات کاربردی برای بررسی مشکلات ورزش استان برگزار خواهد شد.

خادم اضافه کرد: امیدواریم روزی شاهد گشایش پتانسیل‌های اهالی دلسوز ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و وسعت را در حوزه ورزش و جوانان استان شاهد باشیم.

به گزارش عرصه، در پایان این مراسم از خدمات جهانبخش ایزدپور، مدیرکل سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و محمدتقی علوی به عنوان مدیرکل جدید این ادراه کل معرفی شد.



دیدگاهها بسته شده است.