بازدید مسئولان ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه بانک ملی ایران در نمایشگاه الکامپ

محمد شرفشاهی معاون وزارت امور اقتصاد و دارایی و علی صفدریان معاون سازمان امور اداری و استخدامی کشور از غرفه بانک ملی ایران در نمایشگاه الکامپ بازدید کردند .

در طی این بازدید کارشناسان این بانک به تشریح دو خدمت بام ( سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران ) و سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور پرداخته و اعلام نمودند که برای آماده سازی سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور تلاشهای زیادی در زمینه فراهم آوری زیرساختها انجام شده و طی ۲۴ ساعت اولیه راه اندازی این سامانه بالغ بر ۱۶۰۰ نفر از طریق این سامانه اقدام به پرداخت عوارض نموده اند.
شرفشاهی ضمن تقدیر از تلاش های بانک ملی ایران اعلام کرد : این بانک همیشه در عرصه خدمات الکترونیک پیشرو بوده و در حوزه پروژه های کلان ملی همراهی خوبی با دولت داشته است .
صفدری نیز ضمن تشکر از بانک ملی ایران، توجه این بانک به شاخص امنیت در راه اندازی و توسعه سامانه های الکترونیکی را از ویژگی های بارز بانک ملی ایران توصیف نمود.
گفتنی است بانک ملی ایران با ارائه دو محصول بام ( سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران ) و سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور در غرفه ۳۸B سالن دولت الکترونیک در بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور ( الکامپ ) حضور داشته و در کنار سایر بخش های زیرمجموعه وزارت امور اقتصاد و دارایی خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می نماید.



دیدگاهها بسته شده است.