بنزما: زیدان مثل برادر من است

به گزارش عرصه و به نقل از بلیچر، کریم بنزما در این فصل زیر نظر زین‌الدین زیدان عملکرد خوبی تا اینجای فصل داشته است و یکی از گلزنان اصلی رئال مادرید بوده است. درخشش او در بازی‌های اخیر باعث شده تا خیلی ها حضور زیدان را در این امر موثر بدانند. 

بنزما که همراه کاروان رئال مادرید برای حضور در جام جهانی باشگاه ها در کشور ژاپن به سر می‌برد درباره درخشش در رئال مادرید گفت: همیشه سعی کردم که بهترین بازی‌های خودم را برای رئال مادرید انجام دهم. بازی برای رئال به هیچ وجه آسان نیست و همیشه همه عملکرد شما را زیر نظر دارند. من دو الی سه بازی ضعیف در چند ماه گذشته داشتم و همه توانایی‌های من را زیر سوال بردند. همیشه بهترین بازی‌ها را برای رئال انجام دادم و تعجبی ندارد که در هر بازی برای تیمم گلزنی کنم. زیدان به من یاد داده است که وقتی انتقادات را می شنوی تلاش کن که بر آنها غلبه کنی. من انتقادات را در رئال می شنوم و با تمرین کردن و بیشتر تلاش کردن سعی می‌کنم تا نقاط ضعف خودم را برطرف کنم. خیلی خوشحالم که زین الدین زیدان مربی رئال است. من رابطه خیلی خوبی با او دارم. او مثل برادر من است و بهترین اتفاق برای من است که زیدان روی نمکت رئال قرار دارد.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید که در جریان دیدار با بوروسیا دورتموند نیز توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند در ادامه گفت: زیدان سرمربی تیم است و بهتر از هر کسی وضعیت بازیکنان را زیر نظر دارد. او الگوی من در فوتبال بوده است و سعی کردم که شبیه او باشم. زیدان به خوبی می‌داند که در چه بازی‌هایی من یا موراتا باید در ترکیب تیم به میدان برویم و همه ما به نظر او احترام می گذاریم. 

رئال مادرید یکشنبه باید در دیدار نهایی جام جهانی باشگاه ها برابر کاشیما ژاپن قرار بگیرد. رئال ها دو سال قبل نیز توانستند قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را کسب کنند و حالا بعد از قهرمانی بارسلونا که سال گذشته به دست آمد، بار دیگر رئالی ها این فرصت را دارند تا قهرمانی خودشان را در این جام تکرار کنند.



دیدگاهها بسته شده است.