تساوی ذوب‌آهن و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش عرصه، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۲۰ میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست

دقیقه ۴: روی یک ارسال خوب، وحید امیری درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه پای چپ این بازیکن با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: محمد انصاری از پشت محوطه جریمه توپ را روی دروازه ارسال کرد و درحالی که توپ تصادفا به سمت دروازه می‌رفت، مظاهری آن را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۱۵: پاس خوب قرمزپوشان پرسپولیس باعث شد مهدی طارمی درون محوطه جریمه صاحب توپ شود اماضربه فنی پای راست این بازیکن با واکنش زیبای مظاهری همراه شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۲۰: ذوب‌آهنی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند و در ادامه با ارسال توپ توسط مهدی رجب زاده و اشتباه رادوشوویچ، محمدرضا حسینی این فرصت را داشت تا دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه سر این بازیکن به اوت رفت.

دقیقه ۳۹: مرتضی تبریزی درون محوطه جریمه در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروزاه پرسپولیس را باز کرد اما کمک داور بازی پرچم خود را به نشانه آفساید بالابرد.

دقیقه ۴۲: رامین رضاییان با یک ضربه ایستگاهی قصد داشت دروازه ذوب‌آهن را باز کند اما واکنش خوب رشید مضاهری توپ را به کرنر فرستاد.

ترکیب پرسپولیس: رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی به مصاف ذوب‌آهن رفت.

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر و مهدی رجب زاده به بازی را آغاز کرد.



دیدگاهها بسته شده است.