حسینی: با تیم سازماندهی شده و بابرنامه پرسپولیس بازی داریم

به گزارش عرصه، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: همان طور که می‌دانید بازی‌های ما با پرسپولیس بازی‌های جذابی است. ما هفته‌ها است که نباخته‌ایم و هفته پیش هم توانستیم ماشین‌سازی را شکست دهیم. ما با تیم سازماندهی شده و بابرنامه پرسپولیس بازی داریم و امیدواریم از بازی پیروز بیرون بیاییم.

او ادامه داد: ما در این بازی محروم و مصدوم نداریم. در مورد تاکتیک بازی‌مان هم باید بگویم که هر بازی تاکتیک خودش را دارد و ما در این بازی میزبان هستیم. همچنین ما بازی‌های زیادی از تیم پرسپولیس آنالیز کرده‌ایم.

حسینی خطاب به هواداران گفت: یکی از آرزوهای من این است که برابر تیم‌های قرمز و آبی در زمین خودمان میزبان باشیم. ای کاش این فرهنگ جا بیفتد که در خارج از تهران هواداران تنها تیم‌های شهر خود را تشویق کنند و امیدوارم اصفهانی‌ها نیز فردا برای حمایت تیم ما به ورزشگاه بیایند.

وی درخصوص حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: لیگ قهرمانان سخت شده و واقعیت این است که ما هم به لحاظ امکانات سخت‌افزاری و هم به لحاظ جذب بازیکن  درجه یک از بسیاری از تیم‌های آسیایی عقب هستیم. نباید این گونه باشد که بازی تیم‌ها در لیگ قهرمانان را با بازی‌های ملی مقایسه کنیم زیرا به عنوان مثال تیم هم‌گروه ما یعنی العین ۴ بازیکن درجه یک دارد و به لحاظ سخت‌افزاری نیز بسیار بهتر از ما هستند اما ما تمام تلاش‌مان را برای صعود می‌کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.