دیدار وزیر آموزش و پرورش با ۳ تن از فرهنگیان جانباز قطع نخاع

به گزارش عرصه ، دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در این دیدار که همسران این ۳ جانباز فرهنگی نیز حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان فارس، به ویژه فرهنگیان ایثارگر اظهارکرد: کار شما جانبازان و انتخاب این مسیر جدای از موضوع ایثار، نشان از فرهیختگی شما دارد.

وزیرآموزش و پرورش با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جانبازان دفاع مقدس تصریح کرد: جانبازان متفکرانی هستند که می توانند در سطوح مختلف کاری موفق باشند و نقص جسمی نمی تواند مانع تفکرآ نها باشد و این ایثارگران می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرین باشند.

وی با  تاکید بر این که همسران جانبازان نیز همچون خود جانبازان با خدمت خود به این ایثارگران ، ایثار دیگری را خلق کرده اند، افزود: اجر معنوی همسران جانبازان در نزد پروردگار محفوظ خواهد ماند.

دانش آشتیانی با اشاره به این که ایثارگران فرهنگی نباید فراموش شوند، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا در فرصت های مناسب ضمن ملاقات با ایثارگران فرهنگی، به مسائل و مشکلات آنها نیز رسیدگی کنیم.

براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این دیدار علیرضا نعمت االهی، محمد جعفری و رزاق موسوی سه تن از فرهنگیان جانباز قطع نخاع ضمن ابراز خرسندی از حضور وزیرآموزش و پرورش به بیان دیدگاه های خود پرداختند.



دیدگاهها بسته شده است.