سردار آبنوش: آمریکا عهدشکن و غیرقابل اعتماد است

به گزارش عرصه،سردار سالار آبنوش شامگاه گذشته در یادواره شهدای فضل پاییز شهر «مریانج» که در مسجد جامع این شهر برگزار شد،در ابتدا شکست جبهه استکبار و مشرکان را نشانه ظهور امام عصر(عج) برشمرد و سپس به بازگویی خاطراتی از همرزمان شهیدش در طول هشت سال دفاع‌مقدس پرداخت.

وی در ادامه به بیان روند نامگذاری پادگان امام حسین(ع) همدان و نقش سردار شهید حاج حسین همدانی در طول هشت سال نبرد حق علیه باطل پرداخت و پیروزی مسلمین جهان را الهام گرفته از نهضت حسینی برشمرد و اظهار کرد:زمانی‌ که از یاد امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان غافل شویم از استکبار جهانی شکست خواهیم خورد.

سردار آبنوش با بیان اینکه اسلام یک پدیده جهان‌شمول است و اسلام و انقلاب همپا و همگام یکدیگر هستند،به موضوع برجام و دستاوردهای آن اشاره و نظرات مقام معظم رهبری را درباره آن بازگو کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)گفت: آمریکایی‌ها،غیرقابل اعتماد و عهدشکن هستند اما اکنون که کشور دارای قدرت و عزت در جهان است بعضی مسئولان مدام صحبت از رابطه با آمریکا را مطرح می‌کنند. آمریکایی که اکنون دارای مشکلات عدیده‌ای در داخل کشور خودش است و با چالش‌های بی‌شماری از جمله تبعیض نژادی و مقروض بودن دولت مواجه است.

سردار آبنوش افزود: بارها به برخی مسئولان گفته‌ایم کشور ما در حال حاضر قدرتمند و صاحب توان بالایی به ویژه در زمینه نظامی و دفاع موشکی است اما عده‌ای از صاحب منصبان دولتی معتقد جدی به مذاکره و ارتباط با دولت آمریکا هستند.

وی همچنین درباره جزیره هرمز نکاتی را یادآور شد و گفت: جزیره هرمز دارای تنگه‌ای با اهمیت استراتژیک تجاری، دفاعی و نظامی است بنابراین خلیج‌فارس و تنگه هرمز مایه فخر و مباهات ایرانیان است.

سردار آبنوش خرید هواپیماهای بوئینگ پهن پیکر از آمریکا را غیرضروری دانست و اظهار کرد: بالا بردن کیفیت و استاندارد خودروها و جاده‌های ایران از خرید هواپیما برای استفاده قشر معدودی از جامعه و تدبیر و همتی جدی برای کاهش تلفات جاده‌ای واجب‌تر از خرید هواپیما برای استفاده یک درصد از جامعه به جهت مسافرت به خارج کشور است.

در پایان مراسم از خانواده محمدحسین بشیری، شهید مدافع حرم توسط تجلیل به عمل آمد.



دیدگاهها بسته شده است.