فرهاد کاظمی: قول می‌دهم ماشین‌سازی بین ده تیم برتر لیگ باشد

به گزارش عرصه، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیمش در برابر سیاه‌جامگان اظهار کرد: شاید عدم شناخت از بازیکنانم سبب شد این نتیجه به دست آید. طبیعتا کسی توقع نداشت پس از سه روز حضورم در ماشین‌سازی معجزه کنم، هرچند در نیمه دوم روند بهتری را در پیش گرفتیم.

وی تصریح کرد: قطعا در نیم فصل یکسری از مشکلات را حل می کنیم. واقعیت امر این است که در این تیم  اصلا مهاجم نداریم.

کاظمی در خصوص داوری مسابقه گفت: زرگر داور بسیار خوبی است.

سرمربی ماشین سازی درباره حواشی رخ داده برای خود پس از جدایی‌اش از سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷ باشگاه عوض کرده‌ام و هیچ‌گاه به حواشی پاسخ نداده‌ام. هرچقدر هم بگوییم که کاظمی اینجا کار نکرد اما خاطرات است که در یادها می‌ماند. هر تیمی عوض می کنم نیاز به مصاحبه ندارم و اساسا اهل مصاحبه نیستم.

وی تصریح کرد: در ۲۹ سال مربیگری‌ام ۲۹ بار عکس من را روی جلد ندیده‌اید. به تبریز هم که رفته‌ام اصلا مصاحبه نکرده‌ام. تنها می‌خواهم در هر کجا که هدایت تیمی را بر عهده می‌گیرم برای موفقیت و خوشحالی هواداران تلاش کنم. قول می دهم که ماشین‌سازی بین رتبه هشتم تا دهم جدول رده بندی قرار می گیرد.

کاظمی درباره رسول خطیبی و حضور خود به جای این مربی در سیاه‌جامگان و ماشین‌سازی تصریح کرد: خطیبی شاگردم بوده‌است و از بازیکنان و مربیان خوب فوتبال ایران بوده و هست. در سیاه‌جامگان به جای رمضانی هدایت این تیم را بر عهده گرفتم و همواره از ایده‌های خطیبی کمک می‌گیرم. ماشین‌سازی در آینده می‌تواند آسیایی شود، زیرا هم قدمت دارد، هم بودجه و هم هوادار.



دیدگاهها بسته شده است.