مودریچ: امیدوارم ویدئوچک به زودی از فوتبال محو شود

به گزارش عرصه و به نقل از ال پائیس، در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها که در ژاپن در حال برگزاری است، یک دیدار برگزار شد که در آن رئال مادرید به مصاف کلاب امه‌ریکا مکزیک رفت و در پایان شاگردان زین الدین زیدان موفق شدند با دو گل بازی را به سود خود به پایان رسانند.

در سیستم جدیدی داوری به داوران این اجازه داده می شود تا با دقت بیشتری صحنه های مشکوک بازی را مورد بررسی قرار دهند و تصمیم بهتری بگیرند. این فناوری در بازی چهاشنبه کاشیما برابر ناسیونال به خوبی مورد استفاده قرار گرفت و یک ضربه پنالتی به سود تیم ژاپنی داده شد. در دیدار رئال مادرید و کلاب آمه ریکا این سیستم بار دیگر مورد استفتاده قرار گرفت تا صحت گل رونالدو مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت مشخص شد که این بازیکن به درستی توپ را وارد دروازه حریف کرده است.  

مودریچ درباره این فناوری گفت: راستش را بخواهید این فناوری را دوست ندارم. البته ایده جدیدی در فوتبال وارد شده ایت و نیاز به زمان دارد ولی من دوست دارم که دیگر این فناوری جایی در فوتبال نداشته باشد. این دیگر فوتبال نیست و وقتی مورد استفاده قرار می گیرد همه ما گیج می شویم و منتظر هستیم تا ببینیم دوربین ها چه چیزی را ظبط کردند. ما بازیکنان باید روی فوتبال خودمان تمرکز کنیم نه سیستم ها و قضاوت های داوران و به همین خاطر من امیدوار هستم دیگر این فناوری در فوتبال جایی نداشته باشد.

 او در پایان گفت: غیر از ۲۵ دقیقه نخست، از عملکردمان در این دیدار راضی هستیم. خوشحالیم که توانستیم به دیدار نهایی راه یابیم. از اینکه در دیدار نهایی هستیم خوشحالم و امیدوارم با برتری در دیدار نهایی قهرمان این رقابت ها نیز شویم.  



دیدگاهها بسته شده است.