نصری: در تیم ملی فرانسه با من مثل آشغال برخورد کردند

به گزارش عرصه و به نقل از اکیپ، سمیر نصری ۷ سال پیش برای اولین بار به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او در این مدت ۴۱ بار پیراهن “خروس‌ها” را بر تن کرد و ۵ گل به ثمر رساند. او هم‌چنین در جام‌جهانی ۲۰۱۰ برای تیم ملی فرانسه به میدان رفت. اما بعد از اتفاقاتی که در اردوی فرانسه در یورو ۲۰۱۲ رخ داد، او دیگر به تیم ملی دعوت نشد تا نصری در سال ۲۰۱۴ از تیم ملی خداحافظی کند. هافبک فرانسوی منچسترسیتی به خاطر درگیری با یک روزنامه‌نگار در یورو ۲۰۱۲ سه بازی از طرف فدراسیون فوتبال فرانسه محروم شد اما از آن زمان به بعد به تیم ملی دعوت نشد تا این که دیدیه دشان برای بازی دوستانه با بلژیک این بازیکن را به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت کرد.

هافبک سابق تیم ملی فرانسه درباره دلیل رفتار بد با او در تیم ملی کشورش گفت: وقتی به همراه فرانسه در یورو ۲۰۱۲ شرکت کردم رسانه‌ها خیلی من را اذیت کردند. اکنون از زندگی در اسپانیا لذت می‌برم. هر وقت که برای تیم ملی فرانسه بازی کرده‌ام، ناراحت شده‌ام. نمی‌خواهم دیگر این شرایط را تجربه کنم. من با تیم ملی فرانسه به هیچ افتخاری نرسیدم. به همین خاطر خداحافظی از بازی‌های ملی تصمیم آسانی بود که گرفتم. در فرانسه با من مثل  آشغال رفتار برخورد کردند. من واقعا بابت انتخاب نشدن برای جام جهانی آزار دیدم. اینکه بخشی از تیم در جام جهانی نباشید، شما را نابود می‌کند. پس از ۲۰۱۲ می خواستم بازی ملی را کنار بگذارم اما پدرم گفت که تا جام جهانی بازی کن. سعی کردم که خوب کار کنم، فصل خوبی داشتم و در بازی های پیش از جام جهانی خوب کار کردم. آمار بسیار خوبی بر جا گذاشتم. اما این کافی نبود. 

او درباره دیدیه دشان گفت: من هیچ حرفی درباره او دوست ندارم بزنم. فقط یک خاطره بیان می کنم که زمانی که برای تعطیلات به دبی رفتم، در کنار ساحل او را دیدم ولی او تا من را دید مسیر خود را عوض کرد و ترجیح داد قایق سوار شود و ساحل را ترک کرد. این نشان می دهد که او اصلا تمایلی به این نداشت که دعوای بین ما تمام شود. مردم فکر می‌کنند من مغرور هستند ولی اینطور نیست. من به هیچ وجه انسان مغروری نیستم و چون با روزنامه نگاران صحبت نمی‌کنم متهم به این می شوم که مغرور هستم.

سمیر نصری بعد از جدایی از منچسترسیتی در سویا توپ می‌زند و این فصل توانسته این نتایج خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان کسب کنند.



دیدگاهها بسته شده است.