کمالوند: این ضعیف‌ترین داوری بود که در عمرم دیدم

به گزارش عرصه، فراز کمالوند پس از پیروزی تیمش در هفته چهاردهم برابر استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: این ضعیف‌ترین قضاوتی بود که در طول عمرم دیده بودم. من هیچ‌گونه اهانتی به داور نکردم ولی از آقای کامرانی‌فر می‌خواهم که فیلم این دیدار را یکبار دیگر ببیند. ببیند که چگونه برای یک تیم در یک نیمه دو پنالتی گرفته نمی‌شود. آقای پورموسوی خودش را جای من بگذارد و درک کند که چنین تصمیماتی برای مربی سخت است.

وی ادامه داد: وقتی که من به خودم اجازه نمی‌دهم که به داور توهین کنم مسوولان داوری نیز باید فیلم‌های بازی را ببینند و اگر تصمیمات داور تاثیرگذار بود قضاوت این داور را بررسی کنند. تصمیمات داوری در شرایط این بازی موثر بود.

کمالوند همچنین گفت: ما سه، چهار بازی سنگین را پشت‌سر گذاشتیم و تیم از لحاظ کیفیت افت کرده بود. لطف خدا شامل حال ما شد و در حالی که در دقایق پایانی می‌توانستیم گل بخوریم گل پیروزی را زدیم و سه امتیاز را کسب کردیم. من این سه امتیاز را به مالک باشگاه و هواداران تقدیم می‌کنم.

سرمربی گسترش فولاد تاکید کرد: فقط لطف خدا شامل حال ما شده و نتایج خوب اخیرمان هیچ ربطی به تاکتیک من ندارد. در نیم‌فصل با جذب چند بازیکن سعی می‌کنیم که تیممان را تقویت کنیم تا در ادامه بازی‌ها در رده‌های بالایی جدول قرار بگیریم.



دیدگاهها بسته شده است.