سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی: امیدوارم در نیم فصل دوم لیگ برتر بهتر عمل کنیم

سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی در گفت‌وگو با عرصه، در مورد سطح لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: امسال با نبودن تیم ثامن‌الحجج که هر ساله مهره‌های زیادی را در اختیار می‌گرفت سطح لیگ برتر بالا رفته است. امسال ملی‌پوشان در همه تیم‌ها پخش شده‌اند و به هر حال سطح کیفی لیگ برتر ارتقا یافته است. به نظرم سطح لیگ نسبت به سال گذشته کمی بالاتر است.

او در ادامه در مورد آخرین دیدار نیم فصل تاسیسات دریایی مقابل هدف پویان قم گفت: ما با وجود اینکه این بازی را با شش اختلاف به سود خود به پایان بردیم اما خیلی از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم. مهره‌های خوبی در این تیم داریم اما آنها در ضربه‌های پایانی عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند.

نجف زاده اضافه کرد: ما بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم و ۹ بازیکن ما ملی‌پوش هستند. امیدوارم با برطرف شدن این قبیل مشکلات در نیم‌فصل بعدی، نتایج بهتری بگیریم.

او در خصوص حریف گفت: تیم هدف‌پویان قم، تیم جوان و پویایی است. این تیم با انگیزه‌ فوق‌العاده در لیگ حاضر شده است تا خود را اثبات کند.

به گزارش عرصه، تیم تاسیسات دریایی با داشتن ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر هندبال قرار دارد. این تیم از هفت بازی خود در نیم فصل نخست لیگ برتر شش برد و یک باخت در کارنامه دارد. این تیم در فصل گذشته با داشتن شش امتیاز عنوان سومی را کسب کرده بود.



دیدگاهها بسته شده است.