نخستین شکست تراکتورسازی با غافلگیری مقابل سپاهان/ برد شیرین گسترش در دقایق پایانی

به گزارش عرصه، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۴ امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست دهد. با این شکست، نوار شکست ناپذیری سرخپوشان تبریزی در این فصل پاره شد و این تیم فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد.

گل های سپاهان را در این دیدار، مهرداد محمدی در دقیقه ۲۴ و احسان حاج‌صفی در دقیقه ۵۶ وارد دروازه محمدرضا اخباری کردند. فرزاد حاتمی در دقیقه ۷۱ یکی از گل های خورده را پاسخ داد.

سپاهان با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و با یک پله صعود، به رتبه‌ هفتم رسید. تراکتورسازی نیز با قبول این شکست ۲۷ امتیازی ماند و در جایگاه دوم قرار گرفت.

در دیگر دیدار این هفته، تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک به نفع گسترش فولاد تبریز به پایان رسید. دیدار این دو تیم به علت بارش برف سنگین در تبریز، از پنج‌شنبه به امروز موکول شده بود.

گل‌های گسترش فولاد را لوسیانو در دقیقه ۱۱ و ۹۱ به ثمر رساند و تک گل استقلال خوزستان را رحیم زهیوی (۲۹) وارد دروازه تیم حریف کرد.

استقلال خوزستان با این شکست ۱۵ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. گسترش فولاد نیز با کسب این سه امتیاز، با یک پله صعود و کسب ۱۷ امتیاز در موقتا در جایگاه نهم قرار گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.