فوتبالیست برزیلی راز زنده ماندنش از حادثه سقوط هواپیما را فاش کرد

به گزارش عرصه، بی‌بی‌سی گزارش داد؛ «آلن راشل» عضو تیم باشگاه فوتبال چاپکوئنس که از حادثه سقوط هواپیمای تیمش در کلمبیا جان سالم به در برد می‌گوید «تعویض صندلی» عامل نجات جانش بوده است.

او به خبرنگاران گفت در انتهای هواپیما نشسته بود؛ ولی به درخواست یکی از بازیکنان به جلوی هواپیما آمد. «جکسون فولمن،» دروازه‌بان تیم که از او خواسته بود به جلوی هواپیما بیاید و کنارش بنشیند نیز از این حادثه جان سالم به در برد.

راشل به خبرنگاران گفت در ابتدا مایل نبود صندلی‌اش را عوض کند چون می‌خواست اعضای تیم خبرنگاران کنار هم بنشینند. وی ادامه داد: «نمی‌خواستم چنین کاری کنم؛ ولی فولمن را دیدم و وی اصرار کرد کنارش بنشینم. … فقط خدا می‌تواند بگوید چطور از این حادثه جان به در بردم. خدا مرا گرفت و فرصت دوباره‌ای به من داد.»

راشل در حال گذراندن دوران آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر است؛ ولی می‌گوید قصد دارد به فوتبالش ادامه دهد. وی همچنین می‌گوید حادثه سقوط هواپیما را به یاد نمی‌آورد.

در حادثه سقوط هواپیمای تیم فوتبال چاپکوئنس در کلمبیا، ۷۱ مسافر هواپیما کشته شدند و تنها ۶ نفر جان سالم به در بردند. خلبان هواپیما متهم شده است کوشیده بود بدون در اختیار داشتن سوخت کافی در مسیری طولانی به پروازش ادامه دهد.

 

منبع:العالم

 



دیدگاهها بسته شده است.