نادی: این شرایط ادامه‌دار باشد در تمرینات شرکت نمی‌کنیم

علیرضا نادی در گفت وگو با عرصه، درباره نیم فصل اول لیگ برتر والیبال گفت: نیم فصل اول همه چیز معقولانه بود. تیم های متمول و پولدار که بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته بودند. در همان رده ای که باید قرار گرفتند و تیم های کم هزینه تر هم رده های پایین جدول را به خود اختصاص دادند.

نادی درباره نتایج تیم شهرداری اراک نیز گفت: تیم ما بازیکنان خوب و بدون حاشیه ای دارد. تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. بیشتر بازیکنان ما بی تجربه هستند و باید باشگاه حمایت لازم را انجام بدهد. متاسفانه باشگاه ما به تعهدات خود عمل نمی کند و هیچ پولی به بازیکنان نداده است. همین باعث شده است از نظر روحی و روانی بازیکنان شرایط خوبی نداشته باشند. با این حال ما در تمام بازی‌های خودمان با تمام وجود کار کردیم.

او با انتقاد از عدم حمایت باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان نیز گفت: تیم بدی نیستیم اما به دلیل اینکه رسیدگی لازم به آن صورت نمی گیرد، این شرایط پیش آمده است. در بسیاری از بازی ها مشاهده کردیم که تا امتیازهای پایانی، بازیکنان ما می جنگند. بازیکنان دائم می پرسند که پول من چه شد؟ چه زمانی پرداخت می شود؟

نادی در ادامه افزود: اگر از ما حمایت شود، می توانیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم. تیم هایی هستند که از بازیکنان ما بیشتر پول گرفتند اما نتایج‌شان ضعیف بوده است. متاسفانه بیشتر تیم ها صرفا به خاطر حضور در لیگ شرکت می کنند و کمتر باشگاهی به مانند بانک سرمایه و پیکان هستند که برای نتیجه گرفتن تلاش می کنند. اگر این شرایط ادامه دار باشد و باشگاه به تعهداتش عمل نکند، بازیکنان سر تمرین حاضر نمی شوند.

بازیکن تیم والیبال شهرداری اراک، درباره حواشی که در برخی از بازی های لیگ وجود دارد نیز گفت: اعتراض به داوری طبیعی است ولی در ایران بیش از اندازه است. ویدئو چک را به ایران آوردند اما در بازی که به آن احتیاج زیادی وجود داشت، از آن استفاده نشد. این تقصیر مسئول برگزاری مسابقه بود. در یک بازی حساس به راحتی می گویند ویدئو چک نیست. بازیکن خیلی مقصر نیست. او اعتراض می کند تا حقش را بگیرد. بازیکن هم راست می گوید و این امکان نیز وجود دارد که داور به صورت غیر عمدی اشتباه کند. شاید اگر اشتباه ها در بازی پیکان و بانک سرمایه نبود، تیم پیکان ۳ بر یک می برد.

او درباره اعتراض بیش از حد برخی از بازیکنان به مانند سعید معروف هم اظهار کرد: هر تیمی تعریف خود را دارد و یک نفر کاپیتان تیم است. او باید صحبت کند و حواسش به بازی باشد. حتی مربی تیم هم از او می خواهد در این مسائل دخالت داشته باشد و او به عنوان سخنگو کار کند. اگر مودبانه باشد، هیچ اشکالی ندارد ولی اگر ادیبات بد باشد، خیلی صورت خوبی ندارد اما از نظر من، کاپیتان حق اعتراض دارد.



دیدگاهها بسته شده است.